لوگو تخفیف هات

باسلام یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟
زمان مطالعه : 18 دقیقه

باسلام یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟

با گسترش فعالیت فروشگاه ها و سایت های اینترنتی در تمامی جوامع شاهد وجود هزاران سایت و فروشگاه اینترنت هستیم که درحال خدمات رسانی به هم وطنان خود می باشند. هدف تمامی این سایت و فروشگاه ها راحت تر کردن زندگی و لذت بردن از آن می باشد بدون اینکه فردی برای خرید یک محصول یا انجام خدمات مورد نیاز خود خسته شود. هر یک از این سایت و فروشگاه ها در حال فروش اجناس گوناگون بسته به تخصص و حوزه کاری خود هستند. در ادامه اگر با ما همراه باشید و چند دقیقه از وقت خود را به ما اختصاص دهید با دو نمونه از این سایت و فروشگاه اینترنتی های معروف با تخفیف های ویژه این دو فروشگاه و سایر فروشگاه ها مانند کد تخفیف ایسام، کد تخفیف اسنپ مارکت و... شما را اشنا خواهیم کرد.

 

فهرست مطالب

1. معرفی باسلام دیجی کالا

2. دیجی کالا، اولین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی ایران

3.باسلام از کجا شروع کرد؟

4. دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام

5.اطلاعات محصولات در باسلام و دیجی کالا

6. نقاط ضعف دیجی کالا نسبت به باسلام

7. مزایای باسلام نسبت به دیجی کالا

8.نقش باسلام در آنلاین کردن بازار سنتی

9. شرایط فروشنده ها در دیجی کالا و باسلام

10.بررسی اپلیکیشن و سایت باسلام و دیجی کالا

11. پشتیبانی در باسلام دیجی کالا

12. تخفیفات باسلام

13.جدیدترین تخفیف های دیجی کالا

فروشگاه امن اینترنتی

معرفی باسلام دیجی کالا

در دنیای مدرنی که روز به روز همه چیز در حال اینترنتی شدن است و کسب و کارها هم به این سمت نازل شده اند باید فکر اساسی کرد. به عبارتی ساده تر در کنار رفاه و استفاده از اینترنت باید افراد سعی کنند برای خود یک کسب و کار اینترنتی داشته باشند و این کسب و کار اینترنتی می تواند فروش هر محصولی در دیجی کالا یا باسلام باشد. باسلام دیجی کالا دو سایت اینترنتی بسیار معروف و پرطرفدار هستند که در کنار خرید محصول مورد نیازتان می توانید در این دو سایت یک کسب و کار اینترنتی برای خود داشته باشید. به همین منظور در ادامه می خواهیم نگاهی به این دو سایت بیندازیم تا پاسخ این سوال که باسلام یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم پیدا کنید.

 

دیجی کالا، اولین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی ایران

دیجی کالا یک فروشگاه محبوب و بزرگ آنلاین است که در دهه اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این فروشگاه سرگذشت طولانی دارد اما در نهایت توانست تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه شود. دلایل زیادی برای موفقیت این فروشگاه نام برد. تضمین اصل بودن کالا از ویژگی های بارز دیجی کالا است. اگر به سایت دیجی کالا سر زده باشید متوجه می شوید که برخی کالا اصل هستند و خود دیجی کالا نیز اصل بودن آن ها را تایید می کند. دیجی کالا به دلیل داشتن پشتیبانی قوی چند قدم جلو تر از سایر فروشگاه ها است. به طور کلی می توان گفت دیجی کالا از آن دسته فروشگاه هایی است که دست خالی از آن برنمیگردید!

باسلام از کجا شروع کرد؟

باسلام یک سایت اینترنتی فوق العاده برای فروش محصولات مورد نیاز مردم و کسب و کارهاست. در این سایت اینترنتی هر سازنده ای می تواند محصول دست ساز و غیر کارخانه ای خود را در هر شهر و روستایی بدون واسطه به فروش برساند و برای خود کسب درآمد کند. اگر وارد این سایت اینترنتی شوید از هر محصولی تنوعی خواهید دید که ممکن است در سایر سایت های اینترنتی نباشد و این تنوع به علت وجود هر فروشنده ای در این سایت از هر نقطه کشور می باشد.

دوست دارید بدانید این سایت اینترنتی فوق العاده که برای بسیاری کسب درآمد ایجاد کرده از کجا شروع کرده؟ این سایت اینترنتی از اواخر پاییز سال 95 با چند غرفه کوچک و بسیار کم فعالیت خود را آغاز کرد و به مرور زمان روز به روز بزرگ و بزرگ تر شد تا جایی که هم اکنون شما شاهد آن هستید. در این سال ها اتفاقات زیادی برای این سایت جذاب افتاد اما این سایت هنوز هم پابرجاست و درحال افزایش خدمات رفاهی بیشتر به هم وطنان می باشد تا هر فرد از خرید محصول مورد نیاز اش راضی و خشنود باشد.

اتفاقات خوشایندی که در این چندسال از طریق باسلام اتفاق افتاد عبارت هستند از :

  • میان ۶۸۹ نقطه جغرافیایی در ایران به واسطه این سایت داد و ستد انجام شده است.
  • داد و ستد هایی که از طریق این سایت در شهرها انجام شده بیشتر در مناطق محروم بوده است.
  • ۹۷.۲ درصد مشتریان باسلام از خرید محصولات کسب ?و کار های خانگی و روستایی رضایت داشته اند.
  • هر ماه حدود ۳۰۰ کسب ?و کار خانگی، محلی و روستایی جدید به باسلام آمده اند و برای خودشان کارافرینی کرده اند.
  • در باسلام صدها نفر برای اولین بار کسب و کار اینترنتی خود را شروع کردند.

 

دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام

باسلام یک بازار بزرگ است که هر چیزی درون آن پیدا می شود به عبارت دیگر در این بازار اینترنتی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وجود دارد و هر چه بخواهید با تنوع و قیمت های مناسب پیدا خواهید کرد. شما به محض ورود به این سایت متوجه خواهید شد که تمامی محصولات موجود در این سایت چه محلی و چه خانگی به صورت یک جا و منظم در دسته بندی ها قرار گرفته اند. به این منظور شما هر چه را که نیاز دارید به راحتی در دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام پیدا خواهید کرد.

دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام تشکیل شده از : مواد غذایی، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، صنایع دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، ملزومات فرهنگی، وسایل آموزشی سرگرمی، ملزومات ورزش و سفر، خدمات کسب و کار. در هر یک از این دسته بندی ها همان طور که بیان شد صدها محصول توسط برند های مختلف و قیمت های مختلف وجود دارد که با کمی گشت زدن بهترین محصول را متناسب با خواسته و بودجه خود پیدا خواهید کرد.

اطلاعات محصولات در باسلام و دیجی کالا

 

 محصولات موجود در سایت باسلام

  • در بخش دسته بندی مواد غذایی باسلام از چای، قهوه، دم نوش و انواع نوشیدنی گرفته تا محصولات پروتئینی، عسل و فرآورده های عسل، لبنیات، ارده و فرآورده های کنجد، ادویه و چاشنی، میوه و سبزیجات تازه، شیرینی و آجیل و خشکبار، ترشی و شور، انواع خواربار و غلات و حبوبات پیدا می شود.
  • در بخش دسته بندی مد و پوشاک از لباس زنانه، مردانه و بچگانه گرفته تا زیورآلات، کیف و کفش و اکسسوری، رسیدگی های آرایشی و بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و بدن، ابزار آرایشی و بهداشتی، شامپو، رنگ مو، مسواک، عطر ادکلن و اسپری پیدا می شود.
  • در بخش خانه و اشپزخانه از فرش و تابلوفرش گرفته تا دکوری و تزئینی، پرده و مبلمان، نور و روشنایی، کالای خواب، گل و گیاه، لوازم حمام و دستشویی، ابزار و مواد شوینده برای نظافت و هر چه در آشپزخانه لازمتان می شود وجود دارد.
  • در بخش صنایع دستی از بافتنی و کار روی پارچه و محصولات چوبی، فلزی، حصیری، سفالی و شیشه ای گرفته تا سنگ، کاشی، چینی، چرم و فلز وجود دارد.
  • در بخش عطاری از روغن های درمانی و گیاهان دارویی گرفته تا عرقیات گیاهی و گلاب، سویق و قاووت و ... وجود دارد و به راحتی آن ها را پیدا خواهید کرد.
  • در بخش بازی و سرگرمی از کتاب چاپی، صوتی و الکترونیکی گرفته تا لوازم تحریر، اسباب بازی، عروسک، کاردستی، لوازم سفر و ... با قیمت ها و کیفیت های متنوع وجود دارد.

در تخفیف هات برای تمام محصولات این فروشگاه و سایر فروشگاه ها تخفیفات ویژه وجود دارد مانند کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اکالا و... که به صورت رایگان عرضه می شوند.

 

محصولات موجود در سایت دیجی کالا

  • در بخش کالای دیجیتال این سایت هر لوازم الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و .... وجود دارد.
  • در بخش خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی این سایت خودرو های ایرانیف، خودرو های خارجی، موتورسیکلت و .... وجود دارد.
  • در بخش مد و پوشاک این سایت انواع کیف و کفش مردانه، کیف و کفش زنانه، اکسسسوری مردانه و زنانه و .... وجود دارد.
  • در بخش اسباب بازی، کودک و نوزاد این سایت انواع اسباب بازی کودک، لوازم بهداشت و حمام نوزاد و .... وجود دارد.
  • در بخش کالا های سوپرمارکتی این سایت انواع نان، لبنیات، مواد پروتئینی، شیرینی و ... وجود دارد.
  • در بخش زیبایی و سلامت این سایت انواع لوازم ارایشی، لوازم بهداشتی، لوازم اصلاح صورت، مراقبت پوست و مو و ... وجود دارد.
  • در بخش خانه و اشپزخانه این سایت انواع لوازم برقی، لوازم سرو، ظرف و ظروف و .... وجود دارد.
  • در بخش کتاب، لوازم التحریر و هنر این سایت انواع لوازم التحریر، کتاب صوتی و .... وجود دارد.
  • در بخش ورزش و سفر این سایت انواع ساک ورزشی، لوازم کوهنوردی، لباس کوهنوردی و .... وجود دارد.
  • در بخش محصولات بومی و محلی این سایت انواع خوراکی های محلی، ظروف سنتی، دکور سنتی و .... وجود دارد.
خرید انلاین

نقاط ضعف دیجی کالا نسبت به باسلام

هر سایت اینترنتی که بر بستر اینترنت راه اندازی شده و کار می کند دارای یک سری نقطه ضعف یا در اصطلاح تخصصی باگ می باشد. اما حین انتخاب بهترین سایت اینترنتی برای تهیه و انجام خدمات مورد نیاز باید توجه داشت که کدام سایت دارای نقاط ضعف کمتر می باشد و پس از پیدا کردن آن می توانید با دیدی باز خرید خود را انجام دهید. امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام دیجی کالا را نشنیده باشد اما همان طور که گفته شد این سایت دارای نقاط ضعفی می باشد که در ادامه به شرح مختصر اما جامع آن ها پرداخته ایم. نقاط ضعف دیجی کالا عبارت می باشد از :

  • وجود قیمت های بالا از هر محصول در دیجی کالا درحالی که باسلام هر رنج قیمتی برای هر سطح خریدی دارد.
  • پایین بودن کیفیت برخی محصولات و از دست رفتن اعتماد مشتری درحالی که باسلام کیفیت اولویت کاری اش است.
  • وجود پشتیبان ضعیف در سایت درحالی که پاسخگویی باسلام به مشتریان بسیار سریع می باشد.
  • معیوب بودن و خراب بودن برخی از محصولات هنگام دریافت مشتریان درحالی که باسلام صحیح و سالم محصولات را به دست مشتریان می رساند.

 

مزایای باسلام نسبت به دیجی کالا

بزرگ ترین هدف باسلام در ابتدای راه اندازی استارتاپ خود برآورده کردن تمام آنچه که یک نفر نیاز دارد در بهترین نوع و بهترین کیفیت بوده و هست. این سایت اینترنتی دارای مزایای زیادی است که همین مزایا باعث شده روز به روز طرفداران این سایت اینترنتی زیاد و زیاد تر شود. به همین دلیل می خواهیم در ادامه شایع ترین مزایای این سایت اینترنتی نسبت به دیجی کالا را برایتان مطرح کنیم تا با دیدی باز دست به خرید اقلام مورد نیازتان از این سایت بزنید. مزایای باسلام عبارت هستند از :

  • کاربری آسان در سایت
  • پرداخت امن از درگاه های بانکی
  • داشتن نماد الکترونیک در سایت
  • ضمانت بازگشت پول و امانت داری
  • پشتیبانی حرفه ای و تخصصی برای رفع مشکلات
  • واسطه ای امن برای مبادلات
  • تحویل سریع محصولات به دست مشتری

 

نقش باسلام در آنلاین کردن بازار سنتی

بازار سنتی کشور ما ایران از دیر باز تا کنون به قول معروف به راه بوده و محصولات غیر کارخانه ای همواره از روستا ها و شهرستان ها به شهر ها رسیده است. اما تا قبل از وجود سایتی مانند باسلام افرادی که محصولات سنتی داشتند مجبور بودن این اقلام را در نقاط جغرافیایی محدود یعنی روستا یا شهرستان خود به فروش برسانند آن هم با دغدغه ها و مشکلات زیاد. اما با وجود سایت باسلام هر فردی در هر نقطه از کشور حتی دور افتاده ترین ها می تواند بدون دغدغه و مشکل محصول خود را به فروش برساند آن هم نه در یک نقطه جغرافیایی محدود بلکه در وسعتی گسترده تر.

بنابراین می توان گفت نقش باسلام در آنلاین کردن بازار سنتی بسیار خوشایند و موفقیت آمیز بوده به گونه ای که محصولات سنتی بسیاری که حتی در فروشگاه ها نبوده و ما ندیده ایم در این سایت وجود دارد. به عبارتی ساده تر می توان گفت این سایت بستری بوده برای افرادی که هنر های دستی و سنتی خود را نمی توانستند به نمایش و فروش بگذارند چون چنین جایی نبوده و اگر هم بوده باید راهی طولانی برای فروش آن ها طی می کرده اند.

فروشنده در فروشگاه آنلاین

شرایط فروشنده ها در دیجی کالا و باسلام

 فروشنده شدن در دیجی کالا

ابتدایی ترین شرایط فروشنده شدن در سایت دیجی کالا و فروش محصولات خود مشخص کردن شخص حقیقی یا حقوقی بودن می باشد. شما پس از مشخص کردن این مورد باید اقدام به ثبت نام کنید. حین ثبت نام باید تمامی موارد خواسته شده دیجی کالا را در فرم ثبت نام درج کنید تا توسط کارشناسان این سایت بررسی شود. اگر مشخصات موجود مورد تایید بود ایمیلی از طرف این سایت برای شما ارسال می شود و شما می توانید برای خود به راحتی کسب درآمد کنید.

 فروشنده شدن در دیجی کالا

فروشنده شدن در باسلام

شرایط فروشنده شدن در سایت باسلام از آن چیزی که فکر می کنید راحت تر و ساده تر است. چون شما به راحتی می توانید در این سایت به صورت رایگان و با شرایط کمی غرفه های رایگان بسازید. سپس در این غرفه محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنید و بدین گونه یک کسب و کار از نوع اینترنتی برای خود راه اندازی کنید. فروشنده های این سایت تا هفت روز منتظر ثبت رضایت فرد خرید کننده می مانند تا اگر او به هر دلیلی از محصول خریداری شده خود ناراضی بود هزینه اش را به او برگردانند و چی از این بهتر؟

مقایسه کلی باسلام و دیجی‌کالا


پشتیبانی:
   • هر دو سایت به صورت شبانه‌روزی پشتیبانی می‌کنند.
   • امکان مرجوع کردن کالا در هر دو سایت وجود دارد.
   • دیجی‌کالا امکان تعویض کالا را ندارد و تنها مرجوع کردن آن و بازگشت وجه میسر است، اما باسلام در صورت عدم رضایت خریدار، کالا را تعویض می‌کند.
   • به دلیل تعداد محدود فروشگاه‌ها، پشتیبانی باسلام ممکن است سریع‌تر باشد.


تنوع کالا:
   • باسلام تنوع کالای کمتری نسبت به دیجی‌کالا دارد، زیرا فقط از تولیدات خانگی، کارگاهی و غیر کارخانه‌ای پشتیبانی می‌کند.
   • دیجی‌کالا تنوع کالای بسیار بالایی دارد و برای هر محصول چند فروشگاه معرفی می‌کند.


سرعت ارسال:
   • سرعت ارسال در هر دو سایت به فاصله، تعطیلات، نوع پست و… بستگی دارد.
   • دیجی‌کالا به دلیل تعداد نمایندگی‌های بیشتر و سیستم ارسال کالا اختصاصی، امکان ارسال سریع‌تر را دارد.


تعداد پیک:
   • هر دو سایت برای ارسال داخل شهری از پیک موتوری استفاده می‌کنند.
   • دیجی‌کالا به دلیل تعداد سفارشات بیشتر، تعداد پیک‌های بیشتری هم دارد.


تنوع فروشنده:
   • تنوع فروشنده در دیجی‌کالا به نسبت سایت باسلام بالاتر است.
   • در دیجی‌کالا برای هر محصول چند فروشگاه معرفی می‌شود و خریدار می‌تواند بهترین را انتخاب کند.


کیفیت اجناس:
   • هر دو سایت از نظر کیفیت اجناس در سطح عالی هستند.
   • در دیجی‌کالا به دلیل وجود چند فروشگاه برای هر محصول، کیفیت اجناس می‌تواند متغیر باشد.
   •  در فروشگاه باسلام به دلیل عدم وجود واسطه، و قوانین تنظیم شده برای بازگشت کالا کیفیت اجناس بسیار بالا می باشند.


گستردگی و تنوع فروشگاه:
   • هر دو سایت گستردگی و تنوع فروشگاه بالایی دارند.
   • تنوع فروشگاه در دیجی‌کالا به دلیل امکان ارائه کالای بیشتر، بالاتر است.


شهرهای محل فعالیت:
   •  در حال حاضر فروشگاه دیجی‌کالا به دلیل گستردگی فعالیت، در شهرهای بیشتری فعال است.


قیمت اجناس:
   • هر دو سایت امکان ارائه کالا در قیمت‌های مختلف را دارند.
   • قیمت اجناس در باسلام به دلیل عدم وجود واسطه، معمولا پایین‌تر است.
   • دیجی‌کالا به دلیل تعداد فروشگاه‌های بیشتر، اجناسی با قیمت پایین‌تر هم دارد، اما باید به کیفیت آن توجه کرد.


انواع تخفیف:
   • هر دو سایت به صورت دوره‌ای و مناسبتی کدتخفیف ارائه می‌کنند.
   • دیجی‌کالا تنوع تخفیف‌های بیشتری دارد، مانند کد تخفیف دیجی‌پلاس.
شما می‌توانید جدیدترین کد تخفیف دیجیکالا و کد تخفیف باسلام را رایگان از سایت تخفیف هات دریافت کنید.

انتخاب بین باسلام و دیجی‌کالا به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. برای انتخاب راحت‌تر همواره نکات زیر را به خاطر داشته باشید:
   • برای خرید از هر دو سایت، بهتر است نظرات خریداران را مطالعه کنید.
   • قبل از خرید، از اصالت کالا و معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.
   • از کد تخفیف های موجود در تخفیف هات برای خرید ارزان‌تر استفاده کنید.
امیدواریم این مقایسه به شما در انتخاب بین باسلام و دیجی‌کالا کمک کند.
 

بررسی اپلیکیشن و سایت باسلام و دیجی کالا

 اپلیکیشن و سایت باسلام

به محض اینکه وارد سایت باسلام شوید یک محیط کاربری ساده که در آن محصولات متنوعی وجود دارد خواهید دید. تنوع این محصولات جوری است که از لباس و انواع سفال گرفته تا مواد غذایی و ... وجود دارد. صفحه هر محصول در باسلام، جایی است که اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های آن در اختیارتان قرار می گیرد. به جز قیمت و شرایط ارسال شما در این سایت می توانید بفهمید که چند نفر محصول را خریداری کرده اند و چند درصد از آنها از خرید خود راضی بوده اند تازه زیر هر محصول امکان پرسش و پاسخ هم وجود دارد. اما فکر کنید در شرایطی دسترسی به سایت باسلام به هر دلیلی ندارید چه باید کرد؟

باسلام فکر اینجا را هم کرده است و با راه اندازی اپلیکیشنی مطابق سایت ، دسترسی مشتریان خود را به خرید محصولات باسلام آسان تر کرده است.. یکی از اصلی ترین و جذاب ترین قابلیت های اپلیکیشن باسلام امکان خرید به صورت یک جا می باشد. همان طور که اشاره کردیم غرفه داران و فروشنده های باسلام می توانند از هر نقطه ایران باشند در این بین محصولات انتخابی تان می تواند از شهر های مختلف باشد. اینجاست که در اپلیکیشن باسلام می توانید یک جا همه موارد ممکن را بخرید و در یک بسته پستی دریافت کنید ویژگی که در سایر اپلیکیشن ها نیست.

اپلیکیشن و سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا نیز همانند باسلام دارای محصولات متنوع زیادی می باشد اما متاسفانه این سایت به دلیل شلوغ بودن محیط کاربری ساده ای ندارد. به هر حال این استارتاپ موفق هم دست به ساخت اپلیکیشن ایده خود که تبدیل به یک استارتاپ موفق شده زده تا خریداران عزیز راحتی و رفاه را تجربه نمایند. اپلیکیشن این سایت کاملا آنلاین بوده و اگر اینترنت نداشته باشید اصلا نمی توانید وارد آن شوید. صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی کالا شامل بخش های مختلفی مانند پرفروش ترین کالاها، جدید ترین کالاها، پیشنهادات شگفت انگیز و بنرهای تبلیغاتی می باشد.

سازنده این اپلیکیشن همواره در تلاش بوده با استفاده از طراحی متریال، فونت زیبا و رنگ بندی های جذب کننده مانند سفید و قرمز توجه فرد خریدار را به خود جلب نماید. با کشیدن انگشت خود از راست به سمت داخل با منوی کشویی این اپلیکیشن اشنا خواهید شد که دارای هزاران محصول در دسته بندی هاست. اینجاست که می توانید پس از گشت و گذار چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی با سلام

پشتیبانی در باسلام دیجی کالا

چه به سراغ خرید اینترنتی از پیچ های اینستاگرام بروید و چه به سراغ سایت های اینترنتی مانند باسلام دیجی کالا پشتیبانی بعد از کیفیت حرف دوم را می زند. در حقیقت اگر سایت انتخابی تان دارای پشتیبانی رضایت بخشی نباشد شما شاید لذتی که از خرید باید داشته باشید را نخواهید داشت. چون ممکن است محصول خریداری تان دارای ایراداتی باشد یا با آنچه که تصور می کرده اید جور درنیاید. اینجاست که باید به پشتیبانی سایت انتخابی تان مراجعه کنید تا مشکل تان حل شود. به همین دلیل ما در ادامه می خواهیم به بررسی پشتیبانی در باسلام و دیجی کالا بپردازیم.

پشتیبانی باسلام : از ساعت 7 صبح تا 12 شب به جز روز های تعطیل با شماره گیری این شماره ها 025-31075 و 025-91003175می توانید به پشتیبانی سایت باسلام وصل شوید.

پشتیبانی دیجی کالا : برای وصل شدن به پشتیبانی سایت دیجی کالا شما محدودیت زمانی ندارید و در هر ساعت می توانید با شماره گیری شماره 02161930000 به پشتیبان این سایت وصل شوید.

 

تخفیفات باسلام

سایت اینترنتی باسلام هر از چندگاهی به صورت هفتگی و ماهانه تخفیف هایی برای برخی از محصولات خود در نظر می گیرد اما اگر باز هم به دنبال گرفتن تخفیف های بیشتر از باسلام هستید باید به سراغ یک سری سایت های اینترنتی بروید. سایت هایی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان فعالیت می کنند و یکی از آن ها تخفیف هات است. شما با مراجعه به سایت تخفیف هات می توانید کدهای تخفیفی فوق العاده که دارای شرایط مختلف هستند مانند کد تخفیف باسلام و... را دریافت کنید تا حین خرید کالا از باسلام نهایت لذت را تجربه نمایید.

 

جدیدترین تخفیف های دیجی کالا

همانطور که گفته شد دیجی کالا از پر فروش ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین خرده فروشی در ایران است از این رو همیشه در بازه های زمانی مختلف و به صورت مناسبتی یا هفتگی تخفیف های شگفت انگیزی را روی محصولات خود قرار می دهد. گشتن به دنبال این تخفیف ها در دیجی کالا ممکن است زمان بر باشد اما با مراجعه به تخفیف هات می توانید به راحتی کالا های تخفیف خورده در دیجی کالا را به راحتی مشاهده کنید. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف دیجی کالا به صورت رایگان و معتبر از تخفیف هات دریافت کنید.

 

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با سایت اینترنتی باسلام دیجی کالا به صورت مختصر و مفید آشنا کنیم تا بدانید کدام یک بهتر هستند. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص بررسی و مقایسه این دو سایت برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها خریدی لذت بخش داشته باشید. شما می توانید برای آموزش نحوه خرید کالا از باسلام به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید و به راحتی از باسلام خرید کنید.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد