لوگو تخفیف هات

بهترین و پرهیجان ترین اتاق فرار مشهد
زمان مطالعه : 8 دقیقه

بهترین و پرهیجان ترین اتاق فرار مشهد

بهترین اتاق فرار مشهد با تخفیف ویژه

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران است که از قطب‌های گردشگری کشورمان نیز به حساب می‌آید.
در شهر مشهد یک سرگرمی مهیج و هیجان انگیز وجود دارد که برای جوانان گزینه‌ی بسیار مناسبی می‌باشد. بله درست حدس زدید یکی از این تفریحات هیجان انگیز این شهر، اتاق فرار مشهد می‌باشد. شاید اتاق فرار مشهد برای مردم این خطه از کشورمان نام چندان آشنایی نباشد، چون با توجه به جمعیت، وسعت و ظرفیتی که این شهر دارد اتاق فرار مشهد هنوز جای پای خودش را در این شهر باز نکرده است. اما این صنعت کم کم رواج پیدا کرده و تقریبا در اکثر محله‌های مشهد از جمله طرقبه، بلوار سجاد و وکیل آباد وجود دارد.
در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین اتاق فرارهای مشهد آشنا کنیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

چراباید اتاق فرارهای مشهد را حتما امتحان کنید؟

 

 

اتاق فرارمشهد

شاید با خود این سوال را بپرسید که چرا باید بین این همه تفریحات مهیج اتاق فرار مشهد را انتخاب کنیم؟ در جواب این سوال باید گفت که اتاق فرار مشهد فواید و جذابیت بسیار زیادی دارد که می‌تواند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.
همه ما عادت داریم اوقات فراغتمان را به روش‌های گوناگون بگذرانیم. 
بعضی از ما دوست داریم فیلم و سریال تماشا کنیم و بعضی دیگر هم رفتن به سینما را انتخاب می‌کنیم یا حتی ممکن است دوست داشته باشیم خوش گذرانی با دوستان را در رستوران‌های مختلف تجربه کنیم. اما کمتر پیش آمده است که برای عوض شدن حال و هوای خودمان به همراه دوستان به اتاق فرار مشهد برویم. 
به طور کلی، این سرگرمی مهیج می‌تواند یک روز متفاوت را برایمان رقم بزند.
اگر حتی ۵۰ بار هم به اتاق فرار مشهد رفته باشید، باز هم این تفریح برایتان قدیمی نمی‌شود، چون در هر بازی با سناریوی متفاوتی نسبت به بازی قبلی روبه‌رو می‌شوید که قطعا این مسئله می‌تواند برای شما و دوستانتان یک تجربه جدید را به همراه داشته باشد.
اصلی‌ترین علت انتخاب اتاق فرار مشهد، تنوع ژانرهای مختلف آن است. از اتاق‌های تخیلی و ترسناک تا اتاق‌های جنایی و معمایی، تمام سلیقه‌ها را می‌پوشاند. علاوه بر این، کیفیت بازی‌ها و طراحی اتاق‌ها در مشهد بسیار بالاست.

ترسناک ترین اتاق فرار مشهد

اگر دنبال ترسناک ترین بازی های مشهد میگردید براساس توضیح سایت اکیپا و نظرات بازیکنان میتوان اتاق فرارهای احضار، نفرت، زیرزمین، دغنان، سجین را از ترسناک ترین اتاق فرارهای مشهد دانست.

رزرو اتاق فرار مشهد، چطور و از کجا؟

بطور کلی برای رزرو اتاق فرار در سراسر کشور می توانید به سایت اکیپا از طریق لینک https://ekeepa.co مراجع کنید، در حال حاضر اکیپا کاملترین سایت اتاق فرار مشهد است که تمامی بازی های مشهد در آن قابل رزرو است، همچنین برای دیدن لیست اتاق فرارهای مشهد به لینک https://ekeepa.co/s/mashhad مراجع کنید.

کدام محله‌های مشهد اتاق فرار دارد؟

ازجمله محله‌هایی که در مشهد دارای اتاق فرار هستند به شرح زیر می‌باشند:

 

اتاق فرار به تفکیک محله

 

 

اتاق فرار مشهد طرقبه

از نظر جغرافیایی طرقبه در منطقه شمال غرب مشهد قرار گرفته است. وجود جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، گردشگری و... باعث شده است تا این محله نسبت به سال‌های گذشته پر رونق تر باشد. از اتاق فرار‌های این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق فرار مشهد بلوار سجاد

بلوار سجاد مشهد از محلات مرفه نشین و قدیمی مشهد به حساب می‌آید. 

 نزدیکی بلوار سجاد مشهد به باغ ملک، سبب شده است تا این منطقه از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار باشد و همچنین کوچه‌های سرسبز و پارک‌های فراوان و وجود اتاق فرار در بلوار سجاد مشهد توانسته‌اند تا این محله را به مکان مناسبی تبدیل کنند. اتاق فرار مشهد سجاد عبارتند از:

اتاق فرار احضار

این اتاق فرار از محله بلوار سجاد دارای فضای مخصوص برای سوپرایز تولد، فضای استراحت و انتظار برای گروه‌هایی که قبل از موعد در مجموعه حاضر می‌شوند، اتاق VIP، اتاق مبله مافیا، سینما ۱۵ نفره VIP، واقعیت مجازی VR، اتاق PS 5، مجموعه بازی‌های رومیزی و فکری با بیش از ۳۰۰ بازی مختلف می‌باشد.

اتاق فرار کلبه

این مکان با اتاق‌های مختلفی با تم‌های مختلف از جمله معمامحور، دلهره‌آور و ترسناک، امکانات تفریحی و ورزشی، بازی‌های فکری و رومیزی، فضای کافی‌شاپ و رستوران و فضای اختصاصی برای سوپرایز تولد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اتاق فرار نفرین مقبره

در این اتاق فرار در هر گروه 4 الی 7 نفر می‌توانند شرکت کنند و این بازی ژانر هیجانی و اکشن و ژانر‌های دیگر را دارد.

لازم به ذکر است که مدت زمان این بازی ۹۰ دقیقه است.

اتاق فرار وبلاگ

این اتاق فرار دارای ژانر معمایی، دلهره و ترسناک است.

تعداد افراد مجاز شرکت در یک گروه حدود 4 تا 8 نفر است حداقل سن برای شرکت در آن بالای 14 سال می‌باشد.

لازم به ذکر است که مدت زمان این بازی 80 دقیقه است.

اتاق فرار جنگل جیغ

این اتاق فرار از مجموعه در بلوار سجاد مشهد قرار گرفته است. ورود افراد با بیماری قلبی یا تنفسی در این بازی ممنوع بوده و افراد با حالت غیرطبیعی یا مصرف الکل مجاز به شرکت در بازی نیستند. همچنین اتاق فرار جنگل جیغ امکان برگزاری جشن تولد را نیز دارد.

 

اتاق فرار وصلت شوم

اتاق فرار وصلت شوم یکی از اتاق فرارهای مجموعه باغ متروکه طرقبه مشهد است که دارای ژانر‌های وحشت و جنی - روحی است.

دقت کنید که حضور همه اعضا گروه ده دقیقه قبل شروع سانس الزامی است.

در زمان تجمع در محل، از پرس‌وجو از همسایگان برای پیدا کردن آدرس و ایجاد مزاحمت برای آنان جدا خودداری کنید.

اتاق فرار ملاقات افسون 

اتاق فرار ملاقات افسون یکی دیگر از اتاق فرار‌های محله طرقبه مشهد می‌باشد. این بازی در فضای باز باغ به مساحت ۳ هزار متر اجرا می‌شود.

 بعد از رزرو این بازی نیاز است که در ساعت تعیین شده به محل بازی مراجعه نمایید، چراکه درصورت دیر رفتن از تایم بازی شما کمتر خواهد شد.

اتاق فرار مشهد  وکیل آباد 

محله وکیل آباد در شمال شرقی مشهد قرار گرفته است. این محله از شرق به محله امام رضا، از شمال به محله سناباد و از غرب به محله آبشناسان منتهی می‌شود. موقعیت قرارگیری و مرکزی این محله نزدیک به حرم مطهر امام رضا، آن را به یکی از بهترین محله‌های شهر مشهد تبدیل کرده است. این محله نیز دارای اتاق فرار است و اتاق فرار‌های آن عبارتند از:

اتاق فرار روستای آل

این اتاق فرار یکی از بهترین اتاق فرارها در ژانر ترسناک و تئاتر تعاملی است.

داستان اتاق فرار روستای آل به این شکل است که چند سالی بود آل در این روستای دوردست نفوذ کرده بود و جان همه‌ی کودکان را می‌گرفت. 
مردم این روستا دنبال را چاره بودند، در نتیجه رمالی را پیدا کردند او یک شیاد بود و گفت باید جان یکی از دختران جوان روستا را فدای این کودکان کنند و اشک‌های قبل از مرگش را برای او ببرند، مردم این روستا دختر ربابه را که نامش بلقیس بود قربانی کردند، بعد از آن مردم دچار نفرین مادر آن دختر شدند حالا هر ماه مردم این روستا منتظر هستند تا نفرین ربابه، جان یکی از فرزندشان را بگیرد. آن‌ها باید تا ابد تقاص مرگ بی‌رحمانه‌ی بلقیس را بدهند، مگر آنکه افرادی حاضر شوند تا بهای باطل شدن دائمی نفرین را بپردازند.

اتاق فرار لانه شیطان

بازی لانه شیطان سومین اتاق فرار از مجموعه باغ متروکه می‌باشد که در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته است. در این بازی ورود افراد دارای بیماری زمینه ای، قلبی و تنفسی ممنوع است و همچنین افراد با مصرف مشروبات الکلی و حالت غیر طبیعی و مصرف روان گردان نیز نمی‌توانند در ایم بازی شرکت کنند.

توصیه می‌شود در صورت داشتن بیماری خاص، فوبیا یا آلرژی به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.

لازم به ذکر است که امکان برگزاری جشن تولد در این اتاق فرار نیز وجود دارد.

اتاق فرار دره آل

سناریو این بازی به این‌صورت می‌باشد که

و این‌ بار از اهالی روستای آل، پسری دره را به تصرف خود در آورده است و

چه کسی جرأت رفتن به آنجا را ندارد...

برای شرکت در این بازی هیجان انگیز باید در ساعت مقرر به محل بازی مراجعه کنید چراکه درصورت تاخیر از تایم بازی شما کسر می‌شود و در صورت تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای بازی کنسل شده و هیچ هزینه‌ای برگشت داده نمی‌شود.

دقت کنید که این مجموعه دارای سرویس بهداشتی نمی‌باشد و امکان برگزاری سوپرایز تولد بدون دریافت هزینه‌ی اضافی و با هماهنگی قبلی وجود دارد.

اتاق فرار سجین

اتاق فرار سجین یکی از بهترین اتاق فرار مشهد می‌باشد.‌ در این بازی ورود افراد دارای بیماری زمینه ای، قلبی و تنفسی ممنوع است و مثل اتاق فرار عزازیل از پذیرش افراد با مصرف مشروبات الکلی، روان گردان و حالت غیر طبیعی خودداری می‌شود. توصیه می‌شود در صورت داشتن آلرژی یا فوبیا به چیزی یا بیماری خاص به مجموعه اطلاع دهید و شئونات اسلامی را رعایت کنید.

لازم به ذکر است که امکان برگزاری جشن تولد در این اتاق فرار وجود دارد.

همچنین بازی دارای فضای انتظار برای همراهان بوده و این اتاق فرار دارای بیمه مسئولیت بدنی بازیکنان است.

اتاق فرار جنگل عزازیل

قوانین بازی جنگل عزازیل به این صورت است که ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه‌ای و تنفسی ممنوع است و از پذیرش افرادی که حالت غیر طبیعی دارند و مشروبات الکلی و روان گردان مصرف کرده‌اند، خودداری می‌شود.

در این اتاق فرار سرویس بهداشتی وجود دارد و اطراف بازی جای پارک یافت می‌شود.

اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار چیست

 

اتاق فرار بازی گروهی مشابه با بازی های رایانه ای است، با این تفاوت که داخل فضای واقعی وارد بازی خواهید شد. در یک بازه زمانی مشخص فرصت دارید که با حل کردن چالش ها و معماهای پیش رو سناریو بازی را به انتها برسانید و به اهدف نهایی بازی دست یابید.
برای دریافت کد تخفیف اتاق فرار کلیک کنید.

سوالات درمورد اتاق فرار مشهد:
• آیا محدودیت سنی برای بازی اتاق فرار وجود دارد؟
بله کل بازی‌های اتاق فرار برای سن 16 سال به بالا تولید شده‌اند. در بازی‌های با ژانر ترسناک این محدوده سنی بالای ۱۸ سال است.
• اتاق فرار چند نفره است؟
بازی اتاق فرار معمولا بین 3 الی 10 نفره است.
 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب :
برنزی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد