لوگو تخفیف هات

صفر تا صد درباره نحوه خرید از کافه بازار + کد تخفیف رایگان
زمان مطالعه : 6 دقیقه

صفر تا صد درباره نحوه خرید از کافه بازار + کد تخفیف رایگان

امروزه اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند. در میان سیستم عامل های مختلف تلفن های همراه هوشمند، اندورید بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. برای دسترسی به امکانات متنوع و ارتباطات بیشتر، نیاز به برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف است. برنامه ای که بتوانید با آن قبض هایتان را پرداخت کنید، برنامه ای که رایگان تماس تصویری برقرار کنید، برنامه ای که با آن خرید هایتان را انجام دهید و بازی های مختلف برخی از نیاز های شما هستند. برای تهیه این برنامه ها نیاز به مرجع امنی دارید، تا هم برنامه ها را بدون ویروس های مختلف و باگ های فراوان تهیه کنید و هم سریع تر و آسان تر به آن ها دسترسی داشته باشید.
کافه بازار یکی از بستر های ارائه برنامه ها و بازی های اندرویدی در ایران است. در ادامه با نحوه کار و دانلود برنامه ها در کافه بازار به همراه کد تخفیف های ویژه آشنا می شوید.
 

فهرست مطالب

1.آموزش کافه بازار
2.راهنمای کافه بازار
3.آموزش پرداخت کافه بازار
4.آموزش خرید در کافه بازار
5.نحوه استفاده از اپلیکیشن کافه بازار
6.آموزش نصب کافه بازار
7.نحوه استفاده کد تخفیف کافه بازار

کافه بازار

 

آموزش کافه بازار

کافه بازار با همت دانشجویان ایرانی از سال ۱۳۸۹ شکل گرفته است. در این سال ها این تیم میزبان توسعه دهندگان مختلف بوده است. از همین رو است که شما برنامه های مختلف زیادی را در بازار پیدا خواهید کرد. یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از کافه بازار این است که شما در این اپلیکیشن ترافیک نیم بها استفاده می کنید. تازه این امکان هم برای مخاطبان کافه بازار وجود دارد که بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا رایگان فیلم و سریال تماشا کنند. 
برای استفاده از کافه بازار و دانلود برنامه ها، در قدم اول باید به دنبال مورد مد نظرتان بگردید. این کار را به کمک فیلتر جست و جو یا دسته بندی ها می توانید انجام دهید. در نتایج به دست آمده، بر روی گزینه مد نظرتان کلیک کنید. با این کار به صفحه ی برنامه منتقل می شوید.  جدیدترین کد تخفیف سیب اپ و… را به صورت رایگان از تخفیف هات دریافت کنید.

آموزش کافه بازار
آموزش اپ کافه بازار

 

راهنمای کافه بازار

در مرحله ورود به صفحه ی برنامه، اطلاعات زیادی به شما داده می شود. صفحه ی برنامه شامل عکس های اپلیکیشن، اطلاعاتی مانند قابلیت های اپلیکیشن و نظر کاربران است. شما در این مرحله می توانید تصمیم بگیرید که این برنامه مناسب شما است یا نه. اگر احساس کردید، این اپلیکیشن آن چیزی نیست که نیاز هایتان را بر طرف کند، می توانید نگاهی به برنامه هایی که با این مورد مرتبط هستند، بیاندازید. بازار برنامه های مرتبط را در پایین صفحه به شما نشان می دهد.
در نهایت زمانی که برنامه مورد نظرتان را پیدا کردید، کافی است بر روی کلید سبز رنگ نصب از بازار، کلیک کنید. حالا برنامه شروع به دانلود شدن می کند. بعد از آن هم مراحل نصب را با چند کلیک دنبال می کنید.

راهنمای کافه بازار

 

راهنمای آپ کافه بازار

آموزش پرداخت کافه بازار

مثل هر بستر دیگری برای ارائه اپلیکیشن ها، در کافه بازار هم همه ی برنامه ها رایگان نیستند. اگر شما تمایل داشته  باشید که برنامه ی غیر رایگانی را تهیه کنید، باید یک حساب کاربری در کافه بازار بسازید. بعد از آن به مرحله پرداخت می رسید. این که چه مبلغی باید برای خرید و تهیه برنامه مد نظرتان پرداخت کنید، کاملا مشخص است. قیمت ها در کافه بازار آپدیت هستند و نیازی نیست شما مبلغی بیشتر از آنچه نوشته شده است بپردازید. در کافه بازار همواره سعی شده است که تمامی نکات لازم رعایت شود تا یک پرداخت امن بر روی تلفن همراه صورت بگیرد. 

یکی از نکات مثبت استفاده از کافه بازار این است که  اگر شما خریدی از این بازار مجازی انجام دادید و به هر علت برنامه مد نظرتان در بازه ی حد اکثر یک هفته ای از کافه بازار حذف شد، مبلغ پرداختی شما به حسابتان باز خواهد گشت. شما می توانید برای خرید انواع گوشی های اندروید از  کد تخفیف خرید گوشی تخفیف هات استفاده کنید.
 

آموزش پرداخت کافه بازار

آموزش خرید در کافه بازار

خرید برنامه ها در کافه بازار به دو روش پرداخت از اعتبار و از طریق درگاه های بانکی، انجام می شود. شما با افزایش اعتبار خودتان در کافه بازار می توانید در هر زمانی که خواستید، برنامه هایی که نیاز به پرداخت وجه دارند را تهیه کنید. برای افزایش اعتبارتان زمانی که وارد حساب کاربریتان شدید، بر روی علامت آدمک که نشان گر حساب کاربری است، کلیک کنید. این علامت در بالای صفحه قرار دارد. در این پنجره گزینه اعتبار کافه بازار را می بینید. بر روی کلید افزایش در جلوی آن کلیک کنید. حالا به مبلغ مورد نظرتان می توانید حسابتان را شارژ کنید. زمانی که خواستید برنامه ای را دانلود کنید، در مرحله ی پرداخت اعتبار کافه بازار را بزنید تا از حسابتان کسر شود.
اگر خواستید به صورت مستقیم برای دریافت برنامه پرداخت انجام دهید، می توانید گزینه پرداخت از یکی از درگاه های موجود را  انتخاب کنید. بعد از آن هم کافی است مثل هر خرید دیگری اطلاعاتتان کارتتان را وارد کنید تا پرداخت انجام شود.
 

نحوه استفاده از اپلیکیشن کافه بازار

یکی از نکاتی که در مورد نصب برنامه هایی که از کافه بازار تهیه می کنید و حتی نصب خود اپلیکیشن کافه بازار، باید رعایت کنید این است که در قسمت تنظیمات تلفن همراهتان این اجازه را به دستگاه بدهید تا از منابع ناشناس برای تلفن استفاده کند.  در غیر این صورت با اینکه برنامه ها را دانلود می کنید، اما امکان نصب آن ها برایتان فراهم نمی شود. 

 اپلیکیشن کافه بازار

آموزش نصب کافه بازار

نصب کافه بازار بسیار آسان است. در اولین اقدام، کافه بازار را در گوگل جست  و جو کنید. در میان نتایج گوگل بهترین گزینه این است که به وب سایت کافه بازار بروید. در انتهای صفحه در صفحه ی اصلی سایت بازار، لینک های مختلفی موجود است. یکی از این لینک ( نصب بازار) است. بر روی آن کلیک کنید. حالا دانلود فایل برنامه بازار شروع می شود. منتظر بمانید تا دانلود تکمیل شود و سپس با چند کلیک آن را نصب کنید.

نحوه استفاده کد تخفیف کافه بازار

اگر می خواهید برای افزایش اعتبار و تهیه برنامه های غیر رایگان کافه بازار مبلغ کم تری بپردازید، می توانید از کد تخفیف کافه بازار استفاده کنید. برای استفاده از کد تخفیف کافه بازار، ابتدا به تخفیف هات بروید. کد تخفیف های بازار را در این سایت پیدا کنید. بعد بهترین کد تخفیف را برای خودتان انتخاب کرده و آن را کپی کنید. حالا به بازار برگردید و مراحل تهیه برنامه را مثل قبل طی کنید. زمانی که مراحل را تا پرداخت پیش رفتید، کد تخفیفتان را در قسمت مخصوص وارد و اعمال کنید. حالا روش پرداخت را انتخاب کنید و پرداختتان را نهایی کنید.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد