لوگو تخفیف هات

کد تخفیف خرید انواع مدل مبل و مبل راحتی
زمان مطالعه : 4 دقیقه

کد تخفیف خرید انواع مدل مبل و مبل راحتی

برای ساخت یک مبل از چوب و یا فرآورده های چوبی نظیر ام دی اف و نئوپان استفاده می شود. به اسکلت چوبی مبلمان در اصطلاح کلاف می گویند و چوب به کار رفته درکلاف، اساس و پایه ی کار محسوب می شود و شناخت درست ما از چوب ها باعث می شود که در هنگام خرید انتخاب درست تری داشته باشیم. شما می توانید با استفاده از کدتخفیف  ها لوازم خانگی خود را با تخفیف لوازم خانگی با هزینه کمتری خریداری کنید.

 

فهرست مطالب

1.انواع چوب در مدل مبل راحتی

2.چوب گردو در مبل

3.چوب راش در مبل راحتی جدید

4.چوب افرا در انواع مدل مبل

5.چگونه نوع چوب مدل را تشخیص دهیم؟

6.آفات چوب را در مبل راحتی جدید بشناسیم!

7.چوب های مصنوعی در انواع مدل مبل راحتی

 

مبل راحتی

انواع چوب در مدل مبل راحتی

از جمله چوب های معروف در ساخت مبلمان میتوان به گردو ، توسکا، روسی ، افرا، راش و بلوط اشاره کرد که هر کدام دارای بافت و دوام متفاوتی هستند. اما در این بین چوب هایی هستند که رونق بیشتری در بازار دارند و بیشتر مورد استفاده ی سازندگان مبل راحتی قرار میگیرند. نوع چوب مورد استفاده در تعیین قیمت مبل راحتی بسیار تاثیر گذار است.

 

چوب گردو در مبل

چوبی سبک و بادوام است که رنگ خاکستری مایل به قهوه ای سوخته دارد. به دلیل سختی این چوب حشرات نمیتوانند به آن نفوذ کنند و این از مهم ترین مزایای چوب گردو محسوب می شود. این چوب از قابلیت کنده کاری و رنگ پذیری برخوردار است و امروزه علاوه بر اینکه در مبلمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد، در ساخت پارکت، روکش سازی،منبت کاری، معرق کاری، مجسمه سازی و حتی ابزارآلات موسیقی هم کاربرد دارد.

چوب راش در مبل راحتی جدید

این چوب از چوب های نیمه سنگین و مقاوم است که به دلیل سختی زیاد حشرات و قارچ ها نمیتوانند به آن آسیب بزنند. از دیگر ویژه گی های چوب راش قابلیت تورقی بودن آن است و همین ویژگی باعث شده که این چوب مناسب روکش گیری، ساخت پارکت، مدل مبل و قایق سازی باشد.

مبل جدید

چوب افرا در انواع مدل مبل

درخت افرا که در جنگلهای شمال می روید دارای چوبی سنگین، سخت و قابل تورق است. این چوب علاوه بر اینکه در مدل مبل راحتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، در صنایع کف پوش، روکش سازی، ساخت لوازم مهندسی و حتی انجام کارهای ظریف مانند مجسمه سازی و خراطی نیز کاربرد دارد.

 

چگونه نوع چوب مدل را تشخیص دهیم؟

در هنگام خرید مبل، فروشنده ها برای بالا بردن قیمت محصولات خود ممکن است به شما مبل از نوعی چوب بی کیفیت را، به عنوان چوب گردو معرفی کنند. در این هنگام داشتن اطلاعات از چوب ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. چوب های گردو از گران ترین و زیبا ترین چوب ها هستند و بیشترین کاربرد آن ها در مبل های منبت کاری شده است که قیمت بالایی نیز دارند.رنگ چوب گردو های جوان و کم سن سفید است و با افزایش سن چوب گردو رنگ آن به قهوه ای و به مرور به مشکی تبدیل می شود. در چوب های راش که بیشتر در مبلمان کلاسیک کاربرد دارند، رنگ آن ها مایل به قرمز است. این چوب از سایر چوب ها سبک تر است و بافت محکمی دارد. شما می توانید مبل مورد نظر خود را با کد تخفیف خوگر با قیمت ارزان تری خریداری کنید.

مبلمان راحتی

آفات چوب را در مبل راحتی جدید بشناسیم!

چوب همه ی درختان از گزند آفت در امان نیست. حال بعضی از چوب ها به نسبت شرایط آب و هوایی که رشد کرده اند و محلی که در آن مورد استفاده قرار میگیرند دارای آفات کمتر و یا بیشتر هستند. از جمله این آفات میتوان به قارچ ها اشاره کرد که در مناطق مختلف رشد میکنند و با چسبیدن به تنه درخت مواد پرارزش چوب را استفاده میکنند. در کنار این قارچ ها، حشرات نظیر سوسک ها و مگس ها نیز از آفات درخت محسوب می شوند و حتی در مناطق گرم و مرطوب موریانه و مورچه نجار هم به تنه درختان حمله میکنند و باعث آسیب رساندن به بافت چوب می شوند. این آفات باعث میشود قیمت مبل تا حدود زیادی کاهش یابد.

 

چوب های مصنوعی در انواع مدل مبل راحتی

فیبر، ام دی اف و نئوپان از معروف ترین چوب های مصنوعی هستند که نباید از آنها در ساخت انواع مدل مبل راحتی استفاده کرد. این چوب ها از خرده چوب و چسب های مختلف تولید می شوند و به همین دلیل دوام چندانی ندارند و در برابر رطوبت بسیار حساس اند. بهترین کاربرد این چوب های مصنوعی در ساخت کابینت و میزهای کشودار است. بدیهی است چوب مصنوعی باعث می شود قیمت مبل راحتی به شدت کاهش یابد.

مطالب اخیر

 

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد