لوگو تخفیف هات

اسنپ یا تپسی؟ کدام برای کاربر و راننده بهتر هستند؟
زمان مطالعه : 13 دقیقه

اسنپ یا تپسی؟ کدام برای کاربر و راننده بهتر هستند؟

امروزه تاکسی های اینترنتی در دنیا غوغایی به پا کرده اند و روز به روز این غوغا و محبویت در حال افزایش است. با کمک تاکسی های اینترنتی در کمتر از 5 دقیقه تاکسی مورد نیاز درب منزل پارک شده و به راحتی مارو به هر مکانی که بخواهیم میبره. این تنها یکی از جنبه های تاکسی اینترنتی هاست و جنبه دیگه اش اینه که درآمد زایی کرده برای افرادی که تخصص کافی در زمینه ای ندارند و تنها می توانند با ماشین خود کار کنند. اگر راننده هستید یا کاربر در ادامه این مطلب وبلاگ تخفیف هات همراه باشید چون ما می خواهیم شما را با دو نمونه از بهترین تاکسی های اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی آشنا کنیم. بهترین کد تخفیف تاکسی را از تخفیف هات دریافت کنید.

فهرست مطالب

1. درباره اپلیکیشن اسنپ

2. درباره اپلیکیشن تپسی

3. اسنپ یا تپسی؟ کدام برای کاربر و راننده بهتر هستند؟

4. گستردگی ناوگان حمل و نقل اسنپ و تپسی

5. امنیت و حریم خصوصی در تپسی و اسنپ

6. شرح سرویس های اسنپ

7. شرح سرویس های تپسی

8. کرایه در تپسی و اسنپ

9. کمیسون راننده در اسنپ و تپسی

10. رابط کاربری در تپسی و اسنپ

11. پشتیبانی اسنپ و تپسی

12. معایب تپسی

13. معایب اسنپ

تاکسی اینترنتی

اسنپ اولین سرویس تاکسی آنلاین در کشور ما می باشد که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرده است. در همان روز های ابتدایی وقتی تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت خود را آغاز کرد با استقبال زیادی رو به رو شد و این استقبال هم اکنون نیز در حال افزایش است. نام این تاکسی اینترنتی ابتدا تاکسی یاب بود و دلیل تغییر نام آن استقبال گسترده آن توسط عموم مردم بود.

یکی دیگر از علت? های اصلی استقبال و محبوب شدن این تاکسی اینترنتی تازگی آن برای مردم بود چون تا قبل از آن چیزی به نام تاکسی اینترنتی در کشور ما وجود نداشت و برای اولین بار مفهوم تاکسی اینترنتی در بین مردم جا افتاد. شما در برنامه این تاکسی اینترنتی کافیست مبدا و مقصد خود را مشخص کنید سپس در عرض نیم الی یک ساعت در محل مورد نظرتان حضور داشته باشید.

درباره اپلیکیشن تپسی

دومین تاکسی اینترنتی که سال 1395 فعالیت خود را در کشور ما آغاز کرد تپسی بود. این تاکسی اینترنتی ابتدا حوزه کاری خود را به صورت محدود ایجاد کرد و وقتی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت دامنه فعالیت خود و سرویس های خود را گسترش داد. تاکسی اینترنتی تپسی در حال حاضر در ده? ها کلان? شهر ایران فعال شده است و به شهروندان و کاربران خدمات ارائه می ?دهد. درست است که این تاکسی اینترنتی بعد از شرکت بزرگ و محبوب اسنپ راه? اندازی شده اما به ?عنوان یک رقیب قدر و قدرتمند توانسته است در برابر اسنپ به قول معروف عرض اندام کند.

به عبارتی ساده تر این تاکسی اینترنتی که بعد از اسنپ هم به وجود آمد توانسته در رقابت با اسنپ سر بلند بیرون بیاید. تاکسی اینترنتی تپسی به شما این امکان را می? دهد که با استفاده از اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی یا نسخه تحت وب درخواست خود را به? منظور دریافت تاکسی اینترنتی برای رفتن به مسیر های دلخواه تان ثبت کنید.

اسنپ یا تپسی؟ کدام برای کاربر و راننده بهتر هستند؟

وقتی پای گرفتن یک تاکسی به میان می آید چه برای گرفتن تاکسی و چه راننده شدن باید پاسخی برای این سوال پیدا کرد که تپسی بهتره یا اسنپ؟ همان طور که می دانید پررنگ ترین اتفاقی که به وسیله این تاکسی های اینترنتی رخ داده بحث اشتغاله چون قبل تر ها ما با آژانس هم میتوانستیم به هر مکانی که دلمان می خواهد برویم.

طبق آمار های رسمی در کشور ما 3 الی 4 میلیون بیکار وجود دارد و تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی حدود 2 میلیون از این افراد را بر سر کار گذاشته اند و چی از این بهتر؟ همه این موارد را در خصوص جذابیت این دو تاکسی اینترنتی گفتیم تا برسیم به اصل مطلب که اسنپ بهتره یا تپسی؟ اگر به دنبال دریافت خدمات از یک تاکسی اینترنتی خوب هستید در ادامه حتما با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای دریافت جدید ترین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف تپسی و کد تخفیف اسنپ به صفحات این برند ها در تخفیف هات مراجعه کنید.

تاکسی آنلاین

گستردگی ناوگان حمل و نقل اسنپ و تپسی

درسته که محور فعالیت این دو تاکسی اینترنتی یکیه اما هر یک دارای مزایا و معایبی هستند که باید با توجه به این فاکتور ها دست به انتخاب آن ها زد. ابتدایی ترین ویژگی که در خصوص اسنپ و تپسی می خواهیم به آن بپردازیم گستردگی ناوگان حمل و نقل و درآمد هست. گستردگی ناوگان حمل و نقل در اسنپ بیشتره و می توان گفت این تاکسی اینترنتی نه تنها مناطق مختلف تهران بلکه خیابان ها، بلوار ها، کوچه ها و ... را کاملا پوشش می دهد.

برای مثال شما بر روی نقشه این تاکسی اینترنتی می توانید تا درب محلی که می خواهید بروید را انتخاب کنید. اما این موضوع در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی کمی ضعیف تر عمل می کند. برای مثال تاکسی اینترنتی تپسی در برخی مناطق تهران مقصد کاملی که می خواهیم را روی نقشه نشان نمی دهد و طبیعتا مکانی که ازتاکسی خارج پیاده می شویم داخل کوچه و ... نیست. اما هزینه این تاکسی اینترنتی نسبت به اسنپ ارزان تر است و با استفاده از آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

امنیت و حریم خصوصی در تپسی و اسنپ

? امنیت در تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی از ابتدای تاسیس استارتاپ خود در تلاش بوده به طور کامل صلاحیت های رانندگان را با استفاده از پلیس اماکن کشور انجام دهد. به همین منظور تپسی از زمان ثبت نام یک راننده تا زمانی که در تاکسی اینترنتی خود مشغول به کار شود اقدام به احراز هویت و تایید صلاحیت می کند. نحوه تایید صلاحیت سفیران در تپسی به این صورت است که پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت آنان و نداشتن سابقه کیفری موثرشان را بررسی و نتیجه را به تپسی اعلام می? کند. در حین دریافت خدمات از رانندگان تپسی هم کافیست در بخش امتیاز دهی و رفتار راننده هر گونه رفتار نامناسب را ذکر کنید تا توسط کارشناسان امنیتی بررسی شود.

? امنیت در اسنپ

وقتی به مقصد مورد نظر با استفاده از این تاکسی اینترنتی برسید بخشی وجود داره به نام بازخورد سفر که گزینه ای در اینجاست به نام عدم حفظ حریم شخصی. شما با استفاده از این گزینه می توانید هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار از راننده را گزارش دهید. این برخورد نامناسب و ناهنجار می تواند برخورد کلامی باشد یا فیزیکی که شما باید تماما این موارد را بیان کنید تا مورد بررسی کارشناسان امنیتی اسنپ قرار بگیرد.

شرح سرویس های اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ به طور کلی دارای 3 سرویس می باشد که تمامی این سرویس ها برای راحتی هم وطنان عزیز و درآمد زایی افراد بدون کار می باشد. در ادامه به صورت مختصر اما مقید سرویس های اسنپ را برایتان شرح داده ایم تا اطلاعات جامعی از این تاکسی اینترنتی داشته باشید. سرویس های اسنپ عبارت هستند از :

? اسنپ اکو

اقتصادی? ترین سفرهای اسنپ با سرویس اسنپ اکو انجام می ?شود. سفر های شما در این سرویس سریع، مقرون به صرفه و با کیفیت خواهند بود.

? اسنپ پلاس

برای سفر های ویژه می ?توانید از اسنپ پلاس استفاده کنید. خودرو های ویژه اسنپ در اسنپ پلاس قرار دارند و شما با انتخاب این گزینه سرویسی با کیفیت بالاتر را تجربه خواهید کرد.

? اسنپ رز

بانوان محترم می ?توانند در تهران از سرویس اسنپ رز که مختص بانوان است استفاده کنند. کاربران راننده این نوع سرویس بانوانی هستند که در اسنپ کسب درآمد می? نمایند. برای دریافت جدید ترین کد تخفیف اسنپ به تخفیف هات مراجعه کنید.

شرح سرویس های تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی نیز دارای سرویس های مختلفی برای ارائه بهترین خدمات به هم وطنان عزیزمان می باشد که ما در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر شما در این خصوص اقدام به شرح آن ها به صورت مختصر کرده ایم. سرویس های تاکسی اینترنتی تپسی عبارت هستند از :

? تپسی کلاسیک

سرویس کلاسیک تپسی سفری اختصاصی را به مسافر ارائه می ?دهد. سرویس کلاسیک در هنگام نمایش درخواست سفر با رنگ آبی به شما نمایش داده می ?شود. ویژگی جذاب این سرویس این است که مسافران می ?توانند از قابلیت ?های انتخاب چند مقصد و توقف بین مسیر استفاده کنند.

? سرویس پیک

سرویس پیک یا سرویس اتوپیک مخصوص انجام سفرهای خدماتی و ارسال مرسولات است. در صورتی که مسافر تقاضای سفر خدماتی دارد باید سفر پیک را برای درخواست خود انتخاب کند که با رنگ سبز به شما نمایش داده می شود.

? سرویس همیار تپسی

در سرویس همیار سفیران یا همان راننده ها برای مسافران خرید می کنند و به آن? ها تحویل می? دهند. سرویس همیار تپسی در هنگام نمایش درخواست سفر با تگ سفر همیار که رنگ آن زرشکی است به شما نمایش داده می ?شود.

? سرویس پلاس

در سرویس پلاس خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، خدمت ?رسانی به مسافرین را انجام می ?دهند. البته باید بدانید هزینه سفر های سرویس پلاس چند درصد از سرویس کلاسیک بیشتر است و تنها در شهر تهران فعال می باشد. برای دریافت جدید ترین تخفیف تپسی به سایت تخفیف هات مراجعه نمایید.

تاکسی انلاین

کرایه در تپسی و اسنپ

? نحوه بررسی کرایه تپسی

هزینه کرایه در تپسی کاملا به صورت اینترنتی توسط نرم افزار محاسبه می شود و قبل از حرکت به کاربر اعلام خواهد شد. این هزینه با توجه به زمان درخواست سفر، مبدا، مقصد و ... بستگی دارد و متغیر خواهد بود. حتی بهتر است بدانید هر تغییری در شرایط سفر از طرف مسافر مانند درخواست تغییر مبدا، تغییر مقصد یا درخواست توقف در طی مسیر و ... در هزینه مجاز می شود.

? نحوه بررسی کرایه اسنپ

قیمت گذاری بر روی سفر یک فرد در تاکسی اینترنتی اسنپ نیز کاملا اینترنتی بوده و توسط چند فاکتور مانند ورودی سفر، مدت زمان سفر، مسافت سفر، میزان عرضه و تقاضا و ... محاسبه می شود. ویژگی جالب اسنپ اینجاست که اگه مسافر سفر اش را لغو کند اسنپ به راننده مبلغی رو ارائه می دهد ویژگی که در تپسی وجود ندارد. همچنین اگر اسنپ را انتخاب کنید باید بدانید هزینه کرایه های اسنپ نسبت به تپسی چند درصد گرون تر خواهد بود.

کمیسون راننده در اسنپ و تپسی

? کمسیون اسنپ

کمسیون بحث دیگری است که می خواهیم در خصوص این دو تاکسی اینترنتی به آن بپردازیم تا در اخر دست به انتخاب یکی از آن ها بزنید. کمسیون اسنپ در استان های مختلف متفاوت است و در این حین عوارض شهرداری را هم از مسافر دریافت می کند نه رانندگان. کمسیون این تاکسی اینترنتی برای رانندگان پانزده درصد می باشد به طوری که در مراحل اخر 15 درصد کمسیون خود را از مبلغی که مسافر داده کسر می کند.

? کمسیون تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی نیز برای رانندگان خود کمسیونی در نظر گرفته که کمسیون 10 درصد است. نحوه محاسبه هزینه سفر در این تاکسی اینترنتی بر اساس ساعتی که شما در حال سفر هستید می باشد. برای مثال اگر چهل دقیقه تا مقصد زمان دارید هزینه تان براساس این تایم محاسبه می شود و حین پرداخت تاکسی اینترنتی تپسی کمسیون خود را از آن کم می کند.

رابط کاربری در تپسی و اسنپ

رابط کاربری چه در تاکسی اینترنتی تپسی و چه در تاکسی اینترنتی اسنپ کاملا ساده و راحت است. به طوری که شما برای عضویت در هر دو تاکسی اینترنتی کافیست یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. البته ایجاد یک حساب کاربری در این تاکسی های اینترنتی دارای شرایطی مانند 18 ساله بودن و تکمیل کامل فرم مشخصات می باشد. همان طور که متوجه شدید وارد شدن به برنامه این دو تاکسی اینترنتی به قول معروف راحت تر از آب خوردن است و مشکلی برای شما در این راه وجود ندارد. پس از ثبت نام در تاکسی اینترنتی تپسی و تاکسی اینترنتی اسنپ به هرجا که می خواهید در زمانی کوتاه همراه با بهترین امکانات سفر کنید.

پشتیبانی اسنپ و تپسی

? اسنپ

پشتیبانی مورد دیگری است که در خصوص تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی باید به آن بپردازیم. وجود یک پشتیبان ذهن شما را برای هر مشکلی راحت می کند و در صورت ایجاد هر مشکلی دغدغه ای برای اینکه به کی بگوییم و چگونه آن را حل کنم وجود ندارد.

شما برای دسترسی به دفتر مرکزی اسنپ کافیست :

  • آدرس : خیابان آفریقا ? خیابان شهید عاطفی غربی ? خیابان مهرداد ? پلاک 1 ? طبقه 4 جنوبی
  • تلفن پشتیبانی : 02191039000
  • فکس : 02189774788
  • ایمیل : info@snapp.cab

دفتر امور کاربران راننده و مسافر کافیست ....

  • آدرس : خیابان گاندی جنوبی ? خیابان هفدهم ? پلاک 27
  • شماره تماس : 02191039000

دفتر اسنپ باکس و اسنپ بایک کافیست ....

  • آدرس : خیابان گاندی جنوبی، خیابان هفدهم ، پلاک ۲۷
  • شماره تماس : 02196642

? تپسی

پشتیبانی مورد دیگری است که در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی همانند اسنپ باید به آن بپردازیم. وقت یک شماره تماس یا ادرس از تاکسی اینترنتی که استفاده کرده اید وجود داشته باشید با خیالی راحت تر به سفر های خود خواهید پرداخت می دانید چرا؟ چون در صورت بروز هر گونه مشکلی یک پشتیبان وجود دارد که جوابگوی شما باشد. به همین دلیل در ادامه شماره و ادرس پشتیبان تاکسی اینترنتی تپسی را برایتان مطرح کرده ایم که عبارت است از :

  • شماره تماس : 1630
  • آدرس : تهران - سعادت? آباد - بالاتر از میدان کاج - بلوار بهزاد - نبش کوچه باغستان یکم - پلاک 2
  • کد پستی : 9977638642

تاکسی های اینترنتی

معایب تپسی

هر برنامه، سایت اینترنتی، پیج اینستاگرامی و .... دارای معایب و ایراداتی هستند و نمی توان گفت یک سایت اینترنتی یا تاکسی اینترنتی دارای هیچ عیب و ضعفی نیست. حتی اگر هر فردی چنین حرفی بزند به طور قطع اشتباه می گوید چون بهترین ها هم دارای ایراداتی هستند. مسئله قابل بحث اینجاست که این ضعف و ایرادات بیشتر از مزایا نباشد. برای مثال اگر تاکسی اینترنتی تپسی 10 تا مزایا دارد باید 3 تا معایب داشته باشد نه برعکس. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم مهم ترین معایب تاکسی اینترنتی تپسی را برای شما مطرح کنیم تا با دیدی باز و جامع دست به انتخاب تاکسی اینترنتی برای رفتن به مکان های مد نظرتان بزنید. معایب تاکسی اینترنتی تپسی عبارت است از :

  • تپسی تعداد زیادی راننده به تیم خود جذب نکرده است.
  • تپسی شهر های زیادی را در نقشه خود برای مسافرین اختصاص نداده است.
  • اپلیکیشن تپسی دسترسی هایی بر روی گوشی افراد دارد که کاملا غیر ضروری است.
  • امکان سفر حین مواقع اضطراری در تپسی وجود ندارد.

معایب اسنپ

صحبت هایی که در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی کردیم در خصوص تاکسی اینترنتی اسنپ هم صدق می کند و این تاکسی اینترنتی همانند سایر سایت ها و ... دارای معایبی است. اما باز هم این معایب نباید به هیچ وجه بیشتر از مزایای آن باشد. به هر حال همانند تاکسی اینترنتی تپسی در ادامه به بررسی مهم ترین معایب اسنپ پرداخته ایم. معایب تاکسی اینترنتی اسنپ عبارت است از :

  • داشتن محدودیت برای سفر های خارج از شهر
  • مسافرمداری بیش از حد
  • دسترسی بیش از اندازه به گوشی کاربر توسط برنامه
  • بالا بودن هزینه سفرها

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ در اختیارتان قرار دهیم تا با داشتن اطلاعاتی مفید بهترین را برای خود انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به تخفیف هات علاوه بر کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی از سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف اسنپ فود و... نیز بهره مند شوید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات و سفر خوشی داشته باشید.

مطالب اخیر

برچسب :
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد