لوگو تخفیف هات

بهترین سایت تخفیف کدام است؟
زمان مطالعه : 14 دقیقه

بهترین سایت تخفیف کدام است؟

در این مقاله که توسط تیم محتوای تخفیف هات تهیه شده است به معرفی بهترین سایت تخفیف در ایران خواهیم پرداخت. اگر می خواهید با سایت های تخفیف گروهی مانند نت برگ و تخفیفان و سایت های ارائه دهنده کد تخفیف برای خریدهای آنلاین بیشتر آشنا شوید، از مطالعه این مقاله غافل نشوید.

 

فهرست مطالب:

1- بهترین سایت تخفیف ایرانی کدام است؟

2- تخفیفان، یکی از بهترین سایت ‌های تخفیف گروهی

3- نت برگ، جزو اولین وب سایت‌ های خرید گروهی در ایران

4- هم خرید و عرضه كالا با تخفيف مناسب

5- بن هدیه و کد تخفیف برنامه ‌های مختلف در وب سایت موپن

6- نیو تخفیف، مرجع ارائه کد ‌های تخفیف

7- جستجو در بین بهترین کد های تخفیف در وب سایت کو تخفیف

8- دریافت جدیدترین و بهترین تخفیف‌ ها با عضویت در خانواده چتر بازان

9- خرید ارزان با کد تخفیف رایگان در وب سایت کانال تخفیف

10- تخفیف هات، مناسب ترین بستر برای خرید‌های ارزان قیمت

11- سایت تخفیف گروهی گلدتگ

12- آشنایی با سایت تخفیف گروهی این سو‌، یکی از بهترین سایت های تخفیف دار گروهی

13تخفیف بازان، آنلاین کوپن تخفیف دریافت کنید.

14-آفرتو: دنیایی از تخفیف‌های شگفت‌انگیز!

15-تخفیفه: تجربه خرید ارزان با کدهای تخفیف

16-سایت پر تخفیف، بهترین سایت تخفیف کالا از فروشگاه ها و برند های مختلف:

17-چرا گرفتن کد تخفیف از سایت های تخفیفی بهتر است؟

18- جمع بندی مقایسه سایت های تخفیف ایرانی

کد تخفیف

بهترین سایت تخفیف ایرانی کدام است؟

امروزه سایت‌ های زیادی در حوزه تخفیف ‌های گروهی راه ‌اندازی شده‌ اند. این وب سایت ها با خدماتی که به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‍دهند در تلاشند که خود را به عنوان بهترین سایت تخفیف معرفی کنند. نکته‌ای که باعث میشود مشتریان زیادی جذب یک وبسایت تخفیف برای خرید گروهی در ایران بشود، رایگان بودن خدمات میباشد. رایگان بودن خدمات به معنی ارائه کدهای تخفیف کاربردی میباشد. در واقع یکی از مهمترین ملاک های تشخیص بهترین سایت های تخفیف دار گروهی همین مسئله می‌باشد. ایده‌ی کسب و کارهای اینترنتی عموماً با ارائه کدهای تخفیف شکل می‌گیرد. فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مخاطبان بیشتر در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیفی ارائه می‌دهند و شما را نسبت به خرید از آن فروشگاه اینترنتی ترغیب می‌کنند. ما در ادامه قصد داریم بهترین سایت‌های تخفیف گروهی را معرفی کنیم و پس از مقایسه کردن آن‌ها، شما بتوانید بهترین سایت تخفیف ایرانی را بشناسید. در اینجا علاوه بر معرفی تمام سایت های تخفیف برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان قرار داده ایم.

بهترین سایت تخفیف

تخفیفان، یکی از بهترین سایت‌ های تخفیف گروهی

اولین وب سایت تخفیف گروهی که در ایران راه‌اندازی شد، وب‌سایت تخفیفان نام دارد. تخفيفان تاكنون تعداد زیادی خريد گروهي با 40 الي 80 درصد تخفيف ارائه كرده است كه اكثر آنها شامل خدمات مختلفی نظیر بليط كنسرت، استفاده از منوي رستوران‌ها و كافي‌شاپ‌هاي معتبر، تفريح و سرگرمي می‌باشد. طبق آماری که توسط خود وب‌سایت تخفیفان ارائه شده است، بيشترين كوپن فروخته شده مربوط به استفاده از ماشين‌هاي صحرايي بوده كه تعداد 901 كوپن فروخته شده است. براي اطلاع از پيشنهادهاي روزانه تخفيفان مي‌توان در خبرنامه آن به شکل رايگان عضو شد تا پيشنهادهاي تخفيفان به صورت روزانه برايتان ايميل شود. تخفیفان تنها سايت تخفيف گروهي در ايران است كه موفق به كسب نماد اعتماد الكترونيكي شده است. با توجه به همین موضوع می‌توان تخفیفان را به عنوان بهترین سایت تخفیف ایرانی شناخت.

 

نت برگ، جزو اولین وب سایت ‌های خرید گروهی در ایران

نت برگ یکی دیگر از وب‌سایت های تخفیف گروهی می‌باشد که با يك فاصله بيست روزه بعد از تخفيفان شروع به كار كرده است. صاحبان این کسب و کار اینترنتی تلاش زیادی برای راه‌اندازی وب‌سایت خود داشتند به طوری‌که تنها روند انتخاب نام برای این وبب‌سایت تخفیف گروهی نزدیک به 4 ماه زمان برده است. نت برگ با تبليغاتي مناسب و هوشمندانه ورود خود به بازار كسب و كار اينترنتي ايران را اعلام كرد. قبل از تاسیس رسمی این وب‌سایت تمامی مراحل مربوط به راه‌اندازی از طریق وبلاگ به مردم اطلاع رسانی می‌شد. نت برگ تاكنون بيش از30 هزار پيشنهاد تخفيف گروهي ارائه كرده كه فروش 702 كوپن پيست كارتينگ مجموعه آزادي تهران بيشترين فروش اين وب‌سايت بوده است. نت برگ در مقایسه با وب‌سایت هایی نظیر صدرا، کرج آفر، ایران تیکت، آفکادو، تیپ بازار و.... عملکرد استثنایی داشته است و به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود.

نت برگ

هم خرید و عرضه كالا با تخفيف مناسب

همخريد تاكنون 14 پيشنهاد براي فروش ارائه داده كه نسبت به دو وب سایت تخفیفان و نت برگ كم‌كارتر محسوب مي‌شود. هم خريد ويژگي‌هاي خاصي دارد كه در نت برگ و تخفيفان كمتر ديده شده است. طراحي هم خريد جذاب‌تر و كمي كودكانه به نظر مي‌رسد كه تداعي‌كننده محيطي دوستانه و فانتزي است. نوع نگارش توضيحات هر پيشنهاد ارائه شده در همخريد، خودماني‌تر و عاميانه است. به اين ترتيب، با هر ايميلي كه يك معامله را به مشتريان پيشنهاد مي‌كنند از جملات طنزگونه و بعضاً عاميانه نيز استفاده مي‌شود. اگر شما هم تمایل دارید که از خدمات وب سایت هم خرید که به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود، بهره‌مند شوید، کافی است به وب سایت هم خرید مراجعه کنید.

موپن

بن هدیه و کد تخفیف برنامه‌های مختلف در وب سایت موپن

موپن، اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین است. موپُن بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند. همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند. از مهم‌ترین مزایای این وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موپن اولین و بزرگترین سایت ارائه دهنده کد تخفیف در ایران است.
  •  برای هر کد تخفیف، این امکان قرار داده شده است تا کاربران به آن امتیاز دهند و نظر خود را با بقیه در میان بگذارند.
  •  موپن تنها کدهای تخفیف قانونی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

نیو تخفیف، مرجع ارائه کد ‌های تخفیف

یکی دیگر از وب‌سایت هایی که در حوزه تخفیف‌های گروهی فعالیت می‌کند وب سایت نیو تخفیف می‌باشد. هدف از راه اندازی این وب سایت کمک به مردم برای انتخابی هرچه هوشمندانه‌تر می باشد. در نیو تخفیف تلاش می‌شود تا با بررسی دقیق تخفیف های ارائه شده و ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد آنها، کالاها و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید. استفاده از خدمات نیوتخفیف رایگان می باشد و هدف اول و اصلی این وب سایت تنها کمک به مردم خوب کشورمان می باشد. نیو تخفیف شاید در آینده بتواند گوی رقابت را از سایر وب‌سایت های تخفیف دار گروهی نظیر ارزان‌کده، بانی سایت، موکاتگ، شیراز تخفیف و... به عنوان بهترین سایت تخفیف گروهی در ایران شناخته شود. اگر قصد استفاده از خدمات این وب‎‌سایت را دارید، کافی است به نشانی اینترنتی Newtakhfif.com مراجعه کنید.

کو تخفیف

جستجو در بین بهترین کد های تخفیف در وب سایت کو تخفیف

کو تخفیف پلتفرمی برای معرفی لحظه‌ای کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی است. شما می‌توانید کد تخفیف خرید از فروشگاه های اینترنتی، تاکسی اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، رزرو تور، رزرو هتل و خرید بلیط استخر را با تخفیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک بدست ‌آورید. در کو تخفیف همیشه از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا، دیجی استایل، اسنپ مارکت، اسنپ فود، اسنپ و... کد تخفیف هست. در ادامه می‌توانید لیستی از خدمات این وب‌سایت را مشاهده کنید:

  •  کد های تخفیف مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی
  •  کد تخفیف جهت استفاده از تاکسی های اینترنتی
  •  رزرو هتل و اقامتگاه با استفاده از کدهای تخفیف مقرون به صرفه
  •  خرید بلیط سینما و تئاتر با هزینه‌های بسیار پائین

 

دریافت جدیدترین و بهترین تخفیف‌ها با عضویت در خانواده چتر بازان

اگر شما بخواهید یک محصولی را از دیجی کالا یا سایت فروشگاهی دیگری بخرید یا از سایت سفارش آنلاین غذا سفارشی داشته باشید برای خرج کمتر و تخفیف لازم است که کد تخفیف داشته باشید بدین ترتیب از خرید خود نیز راضی‌تر خواهید بود. نیاز به دانستن کد تخفیف از خدمات آنلاین باعث راه‌اندازی سایت تخفیف گروهی چتربازان شد. شما پس از مراجعه به این وب‌سایت برای دسترسی به کدهای تخفیف مورد نظر خود با توجه به شرکت و دسته بندی‌ای که قصد خرید دارید کدهای تخفیف موجود را دریافت کنید و خرید ارزان‌تری داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید با عضویت در کانال و ربات تلگرامی چتر بازان جز اولین نفرات باشید که از این پیشنهادات با خبر می شوید. چتربازان در تلاش است که بتواند خود را به عنوان بهترین سایت تخفیف ایرانی معرفی کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت چتر بازان از خدمات این وب‌سایت بهره‌مند شوید.

سایت چتر بازان

خرید ارزان با کد تخفیف رایگان در وب سایت کانال تخفیف

وب سایت کانال تخفیف مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. در حال حاضر با همراهی استارت‌آپ ها انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان رسانده می‌شود. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، استادکار، تپسی، سینماتیکت، علی بابا، فیلیمو، اسنپ مارکت، باسلام، بیمیتو و ماز از جمله این وب‌سایت ‌هاست. کانال تخفیف اکنون در کنار وب‌سایت های تخفیف گروهی نظیر ورناپ، ژاکت، سی برگ و گروپان به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی در ایران شناخته می‌شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وب سایت عبارتند از:

  • اشتراک و انتشار جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه ها و سایت های ارائه خدمات آنلاین
  • بستری مناسب برای تبلیغ رایگان کسب و کارهای اینترنتی و افزایش درآمد فروشگاه
  • امکان ورود به سایت فروشگاه از طریق لینک خرید
  • امکان جستجوی سریع یک سایت و مشاهده کدهای تخفیف آن به ترتیب تاریخ
تخفیف هات

تخفیف هات، مناسب ترین بستر برای خرید‌های ارزان قیمت

یکی از بهترین وب‌سایت هایی که در حال حاضر کدهای تخفیف متنوعی را ارائه می‌دهد، وب سایت تخفیف هات می‌باشد. شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده به صدها کد تخفیف دسترسی داشته باشید. برای راحتی مخاطبان، این کدهای تخفیف در دسته‌بندی های مختلفی ارائه شده است. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی کدهای تخفیفی که در این وب‌سایت وجود دارد، قبل از قرار داده شدن بر روی وب‌سایت توسط کارشناسان تست می‌شود. زمانی‌که کارشناسان از فعال بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند این کدهای تخفیف جهت استفاده در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که تمامی خدماتی که وب سایت تخفیف هات به شم ارائه می‌کند رایگان می‌باشد. بنابراین شما نیازی نیست که برای استفاده از خدمات این وب‌سایت، هزینه‌ای پرداخت کنید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از سایت تخفیف هات:

  • دسته بندی موضوعی خدمات
  • پوشش دهی تخفیف های خدمات مختلف
  • ارائه آفر ویژه برای ثبت برند کسب وکارها
  • ارائه کالاهای تخفیف دار فروشگاه های معتبر مثل دیجی کالا
  • به روز رسانی منظم و سریع
  • اطلاع رسانی تخفیف ها در شبکه‌های اجتماعی


 

سایت های تخفیف

سایت تخفیف گروهی گلدتگ

سایت گلدتگ در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. می‌توان گفت گلدتگ یکی از بهترین سایت‌های تخفیف گروهی است که با تیم حرفه‌ای خود یک استراتژی بلندمدت را دنبال می‌کند. در واقع هدف این سایت ارائه بهترین خدمات با قیمت‌های استثنایی در سراسر کشور به منظور جذب مشتریان طلایی است. این سایت تخفیف گروهی به دنبال این است که با به کارگیری بهترین روش‌ها برای جذب مشتری و رفع نیاز کاربر، هیچ مشتری نتواند پیشنهادات هیجان انگیز و فوق‌العاده آن را نادیده بگیرد. امکانات و ویژگی‌های سایت تخفیف گروهی گلدتگ عبارت است از:

  • وجود سربرگ‌های مختلف بر طبق دسته‌های لوازم جانبی موبایل، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، انواع خوراکی
  • وجود سربرگ‌های تخفیف‌های بیست و چهار ساعت گذشته، پیشنهادات ویژه خدمات، پیشنهادات ویژه کالا
  • دسته بندی کالا‌ها و خدمات به دسته‌های کالای دیجیتال، لوازم خانه، پوشاک، ورزش و سرگرمی، لوازم شخصی
سایت گلدتگ

آشنایی با سایت تخفیف گروهی این سو‌، یکی از بهترین سایت های تخفیف دار گروهی

این سو اولین موتور جستجو  برای کالا‌‌های ایرانی و بهترین سایت تخفیف کالا است. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرد و به سمتی حرکت نمود که آن را از یک فروشگاه کالا‌های ایرانی فراتر ببرد. به عبارت دیگر این سو وب سایتی است که در آن هر تولید کننده یا فروشنده‌ای قادر خواهد بود تا در آن خود را با یک پنل اختصاصی معرفی کرده و محصولات خود را عرضه کند. این وب سایت در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود و در تلاش است که با بهتر کردن کیفیت و کمیت خدمات خود، مخاطبان بیشتری را جذب وب سایت خود کند.

 

تخفیف بازان، آنلاین کوپن تخفیف دریافت کنید.

تخفیف بازان یک سایت تخفیف اینترنتی است که در حوزه های مختلف تخفیف های بی نظیری را ارائه می کند.این سایت در زمینه های مختلف کوپن تخفیف های معتبر و رایگان را منتشر می کند. شما در این سایت می توانید کوپن های تخفیفی برای محصولات آرایشی و بهداشتی، رستوران ها و فست فود ها، تخفیف هایی در حوزه سلامت و پزشکی ، آموزشی، گردشگری و… به صورت رایکان دریافت کنید. شما در این سایت جدید ترین و اخرین تخفیف های کالا ها با خبر خواهید شد.

تخفیف بازان

آفرتو: دنیایی از تخفیف‌های شگفت‌انگیز!

آفرتو مرجعی جامع برای جستجو و دریافت کد تخفیف است که به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید آنلاین کمک می‌کند. این سامانه به صورت رایگان به میلیون‌ها کاربر ایرانی کد تخفیف ارائه می‌دهد و بستری مناسب برای معرفی و تبلیغات فروشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و کسب و کارها فراهم می‌کند.

چرا آفرتو؟

  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از کدهای تخفیف
  • جستجوی آسان
  • دسته‌بندی‌های متنوع
  • رابط کاربری ساده
  • به روز رسانی دائمی
  • نظارت بر کدها

تخفیفه: تجربه خرید ارزان با کدهای تخفیف

تخفیفه مرجع کاملی از کدهای تخفیف رایگان برای فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی است. در سایت تخفیفه به موارد زیر دست میابید:

  • خرید ارزان: با استفاده از کدهای تخفیف رایگان، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
  • تنوع در خرید: از فروشگاه‌ها و برندهای مختلف خرید کنید و از مزایای کدهای تخفیف آنها بهره‌مند شوید.
  • معرفی برند: اگر صاحب کسب و کار هستید، برند خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.

سایت پر تخفیف، بهترین سایت تخفیف کالا از فروشگاه ها و برند های مختلف:

سایت پر تخفیف یکی از بهترین سایت تخفیف کالا است که تمرکز آن بر روی ارائه تخفیف های به روز از برند های معتبر و فروشگاه های آنلاین ایرانی است. در سایت پر تخفیف یک دسته بندی کامل در بالای صفحه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید دسترسی سریعی به کد تخفیف های مورد نظر خود داشته باشید.از مزایا این سایت می توانید به داشتن افزونه برای دو مرورگر کروم و فایرفاکس اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از این کد تخفیف ها، کالاهای مورد نظر خود را از بهترین برند ها با کد تخفیف های فوق العاده، ارزان تر خریداری کنید.

 

چرا گرفتن کد تخفیف از سایت های تخفیفی بهتر است؟

تا اینجای مطلب با تعدادی از بهترین سایت های تخفیفی در ایران آشنا شدید. این سایت ها با ارائه کد تخفیف ها، کوپن های تخفیفی، معرفی کالا های تخفیف دار و… به شما عزیزان در حال فعالیت هستند. با یک جستجو ساده در گوگل سایت های زیادی را مشاهده می کنید که انواع کد تخفیف ها را قرار می دهند. پیشنهاد می شود برای دریافت کد تخفیف معتبر حتما کد ها را از سایت معتبر تهیه کنید و استفاده کنید. زیرا اکثر کد هایی که در سایت های ناشناس وجود دارند منقصی هستند اما کد تخفیف های درون سایت های تخفیفی علاوه بر رایگان بودن، معتبر هستند و کد ها به محض منقضی شدن برداشته میشوند.

 

جمع بندی مقایسه سایت های تخفیف ایرانی

انتخاب یک وب‌سایت به عنوان بهترین سایت تخفیف کار سختی است. در این وبلاگ سعی کردیم بهترین سایت تخفیف ایرانی را معرفی کنیم و مزایای هر وب‌سایت را به اختصار بیان کنیم. هم‌چنین به این نکته اشاره شد که هر کدام از این سایت‌ها در زمینه خاصی موفق‌تر عمل کرده یا امکانات ویژه‌ای برای ارائه دارند. وب‌سایت های نت برگ و تخفیفان جزو اولین و موفق‌ترین وب‌سایت های تخفیف گروهی هستند. برخی از این وب‌سایت ها نظیر وب‌سایت تخفیف هات سعی در ارائه بهترین خدمات دارند. رضایت مخاطبان جزو مهم‌ترین اهداف تیم تخفیف هات می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از این وب‌سایت ها را انتخاب کنید و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. هم‌چنین شما می‌توانید از خدمات وب سایت‌های دیگری نظیر تخفیف برتر برتر بهره ببرید. وب سایت تخفیف برتر یکی دیگر از بهترین سایت تخفیف گروهی می‌باشد.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد