لوگو تخفیف هات

بهترین
زمان مطالعه : 9 دقیقه

بهترین "جاهای دیدنی تهران" در دوران کرونا! +30 جاذبه دیدنی تهران

تهران یک شهر دوست داشتنی و پر از دیدنی های جذاب است. جاهای دیدنی تهران در تمام فصول سال رنگ و بوی خاص خودش را دارد. به همین دلیل در تمام فصول سال گردشگران داخلی و خارجی از آنها در شب و روز بازدید می کنند. از باغ‌ها و عمارت‌های تاریخی گرفته، تا پارک‌های قدیمی و جدید و مکان های لاکچری تهران مثل برج‌های زیبا بلندش. اگر تهران زندگی می کنید و یا قصد سفر به تهران را دارید، خوب است جاهای دیدنی وسوغات تهران را بشناسید، تا هر زمانی که دوست دارید، یکی از آن‌ها را برای گردش، تفریح و خلوت با خود یا دوستانتان انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین جاهای دیدنی تهران را به همراه جدید ترین کد تخفیف های گردشگری را معرفی کنیم.

فهرست مطالب

1. بهترین جاهای دیدنی تهران کجاست؛ معرفی 30 جاذبه دیدنی تهران

2. برج میلاد؛ بلندترین برج ایران و از مکان های لاکچری تهران

3. برج آزادی؛ از محبوب ترین مکان ها برای عکاسی

4. جاهای دیدنی و سوغات تهران در قدیمی ترین بازار شهر

5. پل طبیعت؛ یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تهران

6. دریاچه خلیج فارس ( چیتگر)

7. بازار تجریش؛ از جاهای دیدنی تهران که با مترو میشه رفت

8. باغ پرندگان تهران؛ یکی از بکر ترین جاذبه های طبیعی

9. کاخ بهارستان؛ یکی از ماندگارترین مکان های دیدنی

10. کاخ نیاوران؛ بنایی مجلل و تاریخی در تهران

11.پارک ملت تهران، بزرگترین پارک طبیعت پایتخت

تئاتر شهر

بهترین جاهای دیدنی تهران کجاست؛ معرفی 30 جاذبه دیدنی تهران:

آگاهی کامل داشتن و دانستن خصوصیات بهترین جاهای دیدنی و سوغات تهران به شما کمک می کند تا هنگام گشت و گذار در شهر تهران به عنوان مدرن ترین شهر ایران، بتوانید حداکثر لذت را از سفرتان ببرید. چرا که با دانستن جاهای دیدنی و سوغات تهران علاوه بر تفریح کردن در سطح شهر می توانید برای خرید سوغاتی و صنایع دستی اقدام کنید و از مدت زمانی که در سفر هستید بیشترین استفاده را کنید و وقت کمتری را صرف پیدا کردن و پرس و جوی محله خاص صرف خواهید کرد. خوب ما در اینجا به شما مکان هایی رو معرفی می کنیم که برای گشت و گذار و تفریح در شهر تهران ایده آل هستند و در کنار اون جاهایی که میشه سوغاتی تهیه کنید را به صورت خلاصه معرفی خواهیم کرد تا یک روز به یاد ماندنی در پایتخت تجربه نمایید.

از میان جاهای دیدنی که بیشترین بازدید کننده را طی سال های اخیر داشته است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. برج میلاد

2. برج آزادی

3. بازار بزرگ

4. پل طبیعت

5. دریاچه چیتگر

6. بازار تجریش تهران

7. باغ پرندگان تهران

8. کاخ بهارستان تهران

9. کاخ نیاوران

10. کاخ موزه سعدآباد

11. پارک ملت تهران

12. تئاتر شهر تهران

13. موزه آبگینه

14. موزه هنر های معاصر

15. کاخ گلستان

16. بوستان نوروز

17. دربند

18. تله کابین توچال

19. پارک نهج البلاغه

20. پارک لاله

21. بام تهران

22. امامزاده داود تهران

23. باغ فردوس و باغ موزه سینما

24. پارک جنگلی لویزان

25. امامزاده صالح

26. بازار تجریش

27. موزه فرش ایران

28. پارک ژوراسیک تهران

29. باغ گیاه شناسی ملی

30. موزه موسیقی الهیه

کاخ سعدآباد تهران

برج میلاد؛ بلندترین برج ایران و از مکان های لاکچری تهران:

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره در شمال غربی تهران است. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، لقب بلندترین برج ایران را دارد و همچنین نوزدهمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان و از دیدگاه بلندی، ششمین برج مخابراتی بلند جهان است. برج میلاد به دلیل شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران مشاهده میشود و به همین خاطر، یکی از نمادهای پایتخت ایران محسوب می شود. برای دریافت کد تخفیف اقامت24 و ... به تخفیف هات مراجعه کنید.

برج میلاد تهران

برج آزادی؛ محبوب ترین مکان ها برای عکاسی:

برج آزادی تهران یکی از سمبل های پایتخت است که بسیاری از گردشگران، تهران را با آن می شناسند. برج آزادی در قلب میدان آزادی واقع شده است. این برج که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تهران به شمار می رود، با معماری منحصر به فردی که دارد یکی از محبوب ترین مکان ها برای عکاسی به شمار می رود. این مکان به دلیل مجاورت با فرودگاه مهرآباد، اولین مکانی است که هنگام ورود توریست ها به شهر، جلب توجه می کند و مشاهده می شود.

برج آزادی تهران

جاهای دیدنی و سوغات تهران در قدیمی ترین بازار شهر:

بازار تهران در میان چهار خیابان مرکزی شهر یعنی خیام، مولوی، مصطفی خمینی و 15 خرداد محصور شده است. و از آن دسته از جاهای دیدنی تهران که با مترو میشه رفت، به شمار می رود. از این رو از هر مسیری که به یکی از این 4 خیابان که نامبردیم می‌توانید وارد بازار شوید. بازار بزرگ شامل راسته‌های مختلف و متعدد است که هر کدام برای دسته خاصی به وجود آمده‌اند و هر کدام از خیابان‌های اصلی به گوشه و کنار بازار متصل می‌شود. بازار تهران از بزرگترین بازارهای ایران و حتی خاورمیانه است که می‌توان آن را به مغازه‌های تجاری، غذاخوری‌های سنتی، مساجد، گذرها و ... تقسیم کرد. تنوع قیمتی و کالایی بالای بازار تهران باعث شده که از هر قشر و سلیقه‌ای محصولی در بازار وجود داشته باشد و همچنین می تواند هر گونه سلیقه ای را نیز پوشش دهد و راضی کند.

بازار بزرگ تهران

پل طبیعت؛ یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تهران:

پل طبیعت در منطقه عباس آباد ساخته شده است. گردشگران تور تهران بهتر است بدانند که این پل مخصوص عابران پیاده بوده و دو پارک آب و آتش و طالقانی را به یکدیگر متصل می کند. نورپردازی هایی که در روی این پل ساخته و تعبیه شده است سبب شده تا منظره ی بسار زیبایی در شهر تهران ایجاد کند و به نمایش بگذارد. در این پل بخش های تفریحی بسیاری وجود دارد، همین امر سبب محبوبیت هرچه بیشتر آن در بین گردشگران شده است. رستوران و کافی شاپ، محل هایی برای عکاسی، تماشای مناظر اطراف از بالای پل و... از بخش های اصلی این مکان محسوب می شود.

پل طبیعت تهران

دریاچه خلیج فارس ( چیتگر):

دریاچه خلیج فارس که با نام دریاچه چیتگر هم معروف شده است، یکی از مکانهای تفریحی استان تهران محسوب می شود. این دریاچه در شمال غرب تهران و در محدوده شهرداری منطقه ۲۲ واقع شده است. این دریاچه مصنوعی که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است یکی از مناطق توریستی و تفریحی تهران به شمار می رود. در این مجموعه، امکانات تفریحی بسیاری وجود دارد که از میان آن ها می توان به ساحل سنگی، وسایل بازی برای کودکان، مرکز خرید بام لند و... اشاره کرد. دریاچه چیتگر یک فضای عالی برای پیاده روی در یک فضای پر از آرامش و زیبا می باشد و هوای بسیار خوبی دارد. البته در این قسمت می توان به جاهای دیدنی تهرانسر نیز اشاره کرد. برای مراجعه به جاهای دیدنی تهرانسر می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید تا در حفاظت از محیط زیست سهیم شویم.

دریاچه چیتگر تهران

بازار تجریش؛ از جاهای دیدنی تهران که با مترو میشه رفت:

این بازار از یک طرف به میدان تجریش و از سمت دیگر به امام‌زاده صالح و کوچه‌ پس کوچه های اطراف آن دسترسی دارد. بازار تجریش که بازار تاریخی شمیران محسوب می شود همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. همجواری بازار با امامزاده صالح باعث شده است که زائران امامزاده بعد از زیارت برای خرید سوغات به بازار تجریش بروند، بنابراین می‌توان گفت این بازار همیشه پر رفت و آمد است. یکی از دلایل اصلی رونق این بازار وجود انواع مختلف محصولات در مغازه‌های متنوع است. وجود صنایع دستی، محصولات خوراکی، انواع ترشیجات، وسایل تزئینی و ادویه‌های معطر و سبزیجات بازار تجریش را به یکی از پر ترددترین منطقه تهران تبدیل کرده است. در این بازار علاوه بر محصولات سنتی می‌توان محصولات مدرن را نیز مشاهده کرد.

بازار تجریش

باغ پرندگان تهران؛ یکی از بکرترین جاذبه های طبیعی:

یکی از زیباترین و بکرترین جاذبه های طبیعی و گردشگران موجود در تهران، باغ پرندگان می باشد، باغ پردندگان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی تهران بوده که میان جنگل های انبوه لویزان قرار گرفته است. در این پارک که به بخش های مختلفی تقسیم شده، می توانید پرندگان را از نزدیک مشاهده کرده و به آن ها غذا بدهید، همچنین فضای زیبا و آرام این باغ آن را به مکانی مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که این مکان از جاهای دیدنی تهران که با مترو میشه رفت، می باشد. جدید ترین کد تخفیف الی گشت و… را به صورت معتبر و رایگان از تخفیف هات دریافت کنید.

باغ پرندگان تهران

کاخ بهارستان؛ یکی از ماندگارترین مکان های دیدنی:

عمارت بهارستان یا کاخ بهارستان نام ساختمانی است تاریخی در مجموعه بهارستان تهران که مربوط به دوره 13 خورشیدی می باشد. بخشی از این ساختمان به امور تشریفاتی، بخشی به موزه مجلس شورای اسلامی و بخش دیگر برای برگزاری همایش های مختلف اختصاص پیدا کرده است. کاخ بهارستان یا عمارت مجلس شورای ملی در تهران میدان بهارستان واقع است. کاخ بهارستان از نظر معماری مظهر سبک معماری محکم و استوار با ترکیبی از سنت و تجدد در ارگ حکومتی تهران بوده است‌.

کاخ بهارستان تهران

کاخ نیاوران؛ بنایی مجلل و تاریخی در تهران:

کاخ نیاوران یک تلفیقی جالبی از معماری ایرانی و اروپایی است. این کاخ در میان باغی بسیار زیبا قرار دارد که دارای مناظر چشم نوازی است و تنها ساختمان سلطنتی در ایران است که سقف آن به صورت بازشو طراحی شده است. در کنار بازدید از این کاخ می توانید از دیگر بناهای تاریخی همچون کوشک احمدشاهی و کاخ زیبای صاحبقرانیه نیز دیدن کنید. مشاهده از این مکان های لاکچری تهران برای عموم مردم علاقه مند به تاریخ و معماری مناسب می باشد.

کاخ نیاوران تهران

پارک ملت تهران، بزرگترین پارک طبیعت پایتخت:

این پارک که دیرینه تاریخی دارد، یکی از بهترین و جذاب ترین پارک های طبیعت تهران است. تهرانی ها اگر بخواهد اولین مکان تفریحی را به یک توریست یا گردشگر معرفی کنند، اولین پیشنهاد پارک ملت است. مساحت این پارک حدود 34 هکتار است. این پارک قسمت های مختلفی مانند باغ وحش، رستوران ها وغذاخوری ها، آب نما، سینمای پردیس ملت، بخش ورزشی و… را دارد. از بخش دیدنی پارک ملت می توان به سازه های تعاملی شهری، دریاچه مصنوعی و… اشاره کرد.

جمع بندی

ما سعی کردیم در این متن 30 مکان، از جاهای دیدنی تهران که بیشترین بازدید کننده را در طی سال های اخیر داشته را نیز معرفی کنیم. شما نیز می توانید با استفاده از مطالب فوق بهترین جاهای دیدنی تهران را بیابید و حتی در دوران کرونا با به‌کار گرفتن نکات بهداشتی به آنجا رفته و خاطرات خوبی را برای خودتان رقم بزنید. همچنین که تخفیف هات این فرصت را ایجاد کرده تا با مراجعه به آن بتوانید از کدهای تخفیف لحظه آخری و ویژه استفاده کنید و خریدتان را ارزان تر به سر انجام برسانید.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد