لوگو تخفیف هات

صفر تا صد درباره نحوه خرید از طاقچه + کد تخفیف رایگان
زمان مطالعه : 8 دقیقه

صفر تا صد درباره نحوه خرید از طاقچه + کد تخفیف رایگان

در هر جامعه ای با افزایش افرادی که کتاب می خوانند اگاهی مردم نیز افزایش پیدا می کند و نتیجه آن حل کردن بسیاری از مشکلات توسط خودمان می باشد. اگر شما هم وقت کافی برای خرید کتاب و گشت و گذار در فروشگاه ها را ندارید باید بگوییم که سایت های اینترنتی باز هم به کمک ما آمده اند. یکی از سایت های اینترنتی ارائه دهنده انواع کتاب و کتاب صوتی طاقچه می باشد. سایت طاقچه محیطی بسیار مناسب برای دسترسی به صدها کتاب در زمینه های مختلف می باشد. در حقیقت طاقچه یک فروشگاه الکترونیکی کتاب و کتاب صوتی می باشد که در آن مجله و روزنامه نیز یافت می شود. اگر نحوه خرید از طاقچه را بلد باشید می بینید که کتاب خواندن بسیار راحت است و در هر جا و مکان بدون اشغال فضایی می توانید کتاب بخوانید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه خرید از طاقچه را به شما آموزش دهیم.

 

فهرست مطاب

1. نحوه خرید از طاقچه بی نهایت

2. راهنمای خرید از طاقچه و دانلود بهترین کتاب ها

3.طاقچه بی نهایت؛ دسترسی به کتابخانه نامحدود طاقچه

4. آموزش خرید از طاقچه مرجعی از انواع کتاب های صوتی

5. آموزش استفاده از طاقچه و ویژگی های آن

6. راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان

7. آموزش نصب طاقچه و استفاده در هر مکان

8. نحوه استفاده کد تخفیف طاقچه و دریافت تخفیف های ویژه

خرید از طاقچه

 

نحوه خرید از طاقچه بی نهایت

نحوه خرید از طاقچه با کد تخفیف طاقچه همانند تنوع موضوعات در طاقچه بسیار زیاد می باشد و راه های مختلفی وجود دارد. شما به محض وارد شدن به سایت اینترنتی طاقچه با کلیک بر روی دسته بندی یا کشیدن نوار طول بار به سمت پایین متوجه این تنوع خواهید شد. نحوه خرید از طاقچه به دو صورت می باشد. شما هم با کلیک بر روی دسته بندی می توانید نحوه خرید از طاقچه را انجام دهید هم با کمی گشت و گذار در سایت طاقچه و مشاهده انواع کتاب ها می توانید از خرید خود لذت ببرید.

برای مثال همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید جدید ترین ها یا داغ ترین کتاب ها در طاقچه با قیمت های مناسب برای شما نمایش داده شده است. آسان ترین راه برای خرید کتاب محبوبتان به جای کلیک بر روی دسته بندی کلیک کردن روی مشاهده همه می باشد زیرا با این روش می توانید کتاب های زیادی در موضوعات مختلف را تماشا و پس از آن اقدام به خرید کنید و در اخر لذتی وصف نشدنی از دیدن صدها کتاب با موضوعات مختلف تجربه خواهید کرد.

طاقچه

 

راهنمای خرید از طاقچه و دانلود بهترین کتاب ها

در ابتدا نحوه خرید از طاقچه توسط کمی گشت و گذار در سایت آن برای شما گفته شد اکنون برای راهنمای خرید از طاقچه و دانلود بهترین کتاب ها می توانید روی دسته بندی طاقچه کلیک کنید. پس از کلیک شما لیستی همانند عکس برای شما باز می شود. در این لیست کتاب های صوتی, ادبیات, تاریخ, داستان و رمان, درسی و کمک درسی, دفاع مقدس, روان شناسی و موفقیت, زبان خارجی و .... وجود دارد.

همان طور که در عکس نمایان است برای راهنمای خرید از طاقچه با کشیدن نوار سمت راست به پایین شاهد تنوع کتاب های بیشتری در سایت طاقچه می شوید و چی از این بهتر؟ بدون رفتن به مغازه و فروشگاه ها و گشتن در قفسه های بلند و طولانی با نشستن در خانه و داشتن لپ تاپ و تلفن همراه مان می توانیم در کمترین زمان ممکن به صدها کتاب در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشیم.

 

کد تخفیف طاقچه

 

کدتخفیف طاقچه

 

طاقچه بی نهایت؛ دسترسی به کتابخانه نامحدود طاقچه

تا به حال درمورد کتابخانه مجازی شنیده اید؟ همه ما دست کم یک بار به کتابخانه ها رفته ایم و با گرفتن عضویت و کارت کتابخانه، کتابی را قرض گرفتیم. حال طاقچه با یک اقدام هیجان انگیز کتابخانه مجازی را راه اندازی کرده است. شما با پرداخت و خرید اشتراک با زمان های محدود می توانید عضو کتابخانه مجازی طاقچه شوید. با عضویت در آن شما دسترسی به انواع کتاب های کتابخانه مجازی دارید. تا زمانی که زمان عضویت شما فعال است شما می توانید بی نهایت کتاب الکترونیکی را به کتابخانه خود در پنل طاقچه اضافه کنید و تا پایان عضویت فرصت دارید آن ها را مطالعه کنید.

 

آموزش خرید از طاقچه مرجعی از انواع کتاب های صوتی

این سایت مرجعی از انواع کتاب های صوتی برای علاقه مندان به این کتاب ها نیز می باشد و آموزش خرید از طاقچه همانند نحوه خرید از طاقچه بسیار راحت است. با وارد شدن به این سایت اینترنتی ارائه دهنده کتاب الکترونیکی روی تب صوتی در بخش بالای صفحه کلیک کنید. با کلیک شما برترین کتاب های صوتی در ابتدا همانند عکس به شما نشان داده می شود و با کشیدن نوار طول بار می توانید دسته بندی های مختلف کتاب های صوتی را همانند کتاب های معمولی در صفحه مشاهده و برای خرید روی کتاب محبوبتان کلیک کنید.

خرید از سایت طاقچه

 

آموزش استفاده از طاقچه و ویژگی های آن

خیلی از افراد علاقه ای به کتاب های صوتی ندارند و دوست دارند که کتاب مورد علاقه شان را در دست بگیرند و ارتباط بیشتری از این طریق با کتاب برقرار کنند اما باید گفت که کتاب های الکترونیکی مزیت ها و ویژگی های زیادی دارند. برای مثال می توانیم گوشی یا لپ تاپ خود را تبدیل به یک کتابخانه بزرگ کنیم که در هر زمان و هر مکان در اختیار ما می باشد. علاوه بر این که می توانید به صورت نامحدود کتاب در کتابخانه گوشی یا لپ تاپ خود داشته باشید قیمت کتاب های الکترونیکی به مراتب از کتاب های معمولی کمتر است و فشاری به هزینه های شما وارد نخواهد کرد.

به دلیل طراحی رابط کاربری این سایت آموزش استفاده از طاقچه نیز بسیار راحت می باشد. شما با وارد شدن به این سایت و انتخاب کتاب صوتی یا کتاب معمولی دلخواهتان از طریق یکی از روش های گفته شده در بالا و کلیک بر روی آن وارد صفحه ای همانند عکس می شوید. کتاب نمونه موجود در عکس صوتی می باشد و قیمت آن روبه روی آن نوشته شده است. شما با کلیک بر روی شنیدن نمونه و پس از آن روی گزینه خرید به صفحه جدیدی منتقل می شوید.

سایت طاقچه هنگام خرید کتاب صوتی محبوبتان اول از شما می خواهد اگر عضو هستید وارد شوید و اگر عضو نیستید در سایت طاقچه با کد تخفیف های ویژه ثبت نام کنید. برای ثبت نام پس از وارد کردن شماره همراه یا ایمیل یک کد برای شما ارسال می شود. این کد برای تایید و پایان ثبت نام شما در سایت طاقچه می باشد.

 

سایت طاقچه

 

اپلیکیشن طاقچه

 

راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان

برای راهنمای سفارش از طاقچه در سریع ترین زمان ممکن با مطالعه نحوه خرید آنلاین کتاب از طاقچه و روش های آن در ابتدا می توانید کتاب الکترونیکی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب و شنیدن نمونه با کلیک بر روی خرید کنید وارد صفحه ای مطابق عکس پایین می شوید. همان طور که نمایان است پس از مشاهده قیمت کتاب با کلیک بر روی پرداخت الکترونیکی می توانید از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

نحوه خرید از طاقچه

 

آموزش نصب طاقچه و استفاده در هر مکان

در اینجا با آموزش نصب طاقچه کتاب خواندن را برای خود لذت بخش تر کنید. طاقچه برای راحتی هرچه بیش تر علاقه مندان خود اپلیکیشن طاقچه را به طور رایگان فراهم کرده است. شما می توانید با هر سیستمی مانند اندروید یا IOS اپلیکیشن طاقچه را در تلفن های همراه خود نصب کنید و با ایجاد حساب کاربری یک کتاب خانه بزرگ همراه خود داشته باشید.

در حقیقت در اپلیکیشن طاقچه اصلا امکان ندارد که کتابی را پیدا نکنید چرا که طاقچه هر روز تلاش می کند تا تمامی کتاب های موجود در انتشارات مختلف را برای علاقه مندان با قیمت مناسب فراهم کند. برای آموزش نصب طاقچه ابتدا وارد سایت آن شوید. طاقچه برای دانلود اپلیکیشن خود دو روش قرار داده است. شما هم با کلیک بر روی نصب طاقچه و هم با کلیک بر روی نصب اپلیکیشن طاقچه همانند عکس می توانید طاقچه را در عرض چند دقیقه در تلفن های همراه خود داشته باشید.

 

نحوه دریافت کد تخفیف طاقچه

کد های تخفیف طاقچه

 

نحوه استفاده کد تخفیف طاقچه و دریافت تخفیف های ویژه

امروزه سایت های اینترنتی زیادی با ظهور اینترنت پدید آمده اند. تمامی این سایت ها یک هدف مشترک یعنی ارائه خدمات و سرویس های مناسب را دارند. برای مثال سایت های اینترنتی زیادی مانند تخفیف هات در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان به کاربران فعالیت می کنند. تمامی کد های موجود در این سایت ها تست شده و معتبر می باشند و نگرانی از این بابت به هیچ وجه نداشته باشید.

برای نحوه استفاده کد تخفیف طاقچه و دریافت تخفیف های ویژه و خرید آنلاین کتاب با تخفیف ابتدا از سایت های تخفیفی مانند تخفیف هات باید اقدام به دریافت کد تخفیف کنید. پس از انجام این مرحله وارد سایت مقصد یا همان طاقچه شوید. همان طور که در عکس مشاهده می کنید پس از بررسی های لازم و انتخاب کتاب صوتی مورد نظرتان و کلیک بر روی خرید کنید صفحه ای همانند عکس برای شما باز می شود. با وارد کردن کد تخفیف دریافتی خود در این قسمت مبلغی از هزینه اصلی کتاب کم خواهد شد. در مرحله اخر با کلیک بر روی پرداخت اینترنتی می توانید از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

 

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد