لوگو تخفیف هات

صفر تا صد درباره نحوه خرید اشتراک از آنتن + کد تخفیف رایگان
زمان مطالعه : 6 دقیقه

صفر تا صد درباره نحوه خرید اشتراک از آنتن + کد تخفیف رایگان

تماشای برنامه های ورزشی همیشه از فعالیت های لذت بخش و مورد علاقه افراد مختلف است. با این حال امروزه مشغله افراد بسیار زیاد شده است این باعث می شود تا برخی از برنامه های تلوزیونی و ورزشی را از دست بدهند. خبر خوب این است که حالا که تکنولوژی پیشرفت کرده است، امکانی فراهم شده است تا هر کس از هر جایی که باشد، بتواند به تماشای برنامه های ورزشی بپردازد.  این امکان را آنتن برای ما فراهم کرده است. به کمک آنتن فقط نیاز است که گوشی تلفن همراهتان، لپ تاپ یا تبلت در دسترستان باشد. حالا هر جایی که باشید به برنامه ها می رسید، در ترافیک، در حال استراحت در محل کارتان یا در رستوران. همچنین با استفاده از کد تخفیف آنتن نیز می توانید اشتراک این سرویس دهنده را با قیمتی مناسب تر خریداری کنید.

 

فهرست مطالب

1.آموزش آنتن

2.راهنمای آنتن

3.آموزش تماشای تلویزیون آنتن

4.آموزش شارژ اکانت آنتن

5.نحوه استفاده از اپلیکیشن آنتن

6.آموزش نصب آنتن

7.نحوه استفاده کد تخفیف آنتن

 

آنتن

آموزش آنتن

همانطور که گفتیم شما به کمک دیوایس های مختلف می توانید به آنتن و از طریق آن به برنامه های ورزشی مختلف دسترسی داشته باشید. منظور از دستگاه های مختلف تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ، تبلت، تلوزیون هوشمند و اندروید باکس است. برای دسترسی به برنامه های ورزشی از طریق این پلتفرم ابتدا باید اشتراک تهیه کنید. اگر به صفحه ی اصلی وب سایت آنتن مراجعه کنید، کلید سبز رنگ خرید اشتراک را در بالای صفحه، سمت چپ مشاهده خواهید کرد. با کلیک کردن بر روی این گزینه، به صفحه ی جدیدی منتقل می شوید. در صفحه ی جدید، دوره های اشتراک را مشاهده خواهید کرد. حالا باید اطلاعات داده شده را مطالعه کنید و گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید.

آموزش آنتن

راهنمای آنتن

آنتن امتیازات ویژه ای دارد که شما را به استفاده از این پلتفرم جذب می کند. مثل دامنه وسیع پوشش مسابقات، گزارش اختصاصی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و آرشیو جامع. برای استفاده از آنتن باید در این وب سایت حساب کاربری داشته باشید تا اشتراکنتان بر روی حسابتان اعمال شود. برای ثبت نام هم می توانید از قسمت ورود اقدام کنید و هم با کلیک بر روی انتخاب اشتراک مد نظرتان پنجره ورود برایتان باز می شود. ساخت حساب کاربری با وارد کردن شماره تلفن همراهتان امکان پذیر است. بعد از وارد کردن تلفن همراهتان کافی است تا کد تاییدی که برایتان پیامک می شود را وارد کنید. بعد از آن وارد حسابتان خواهید شد. 

راهنمای آنتن

آموزش تماشای تلویزیون آنتن

تماشای فیلم در آنتن بسیار آسان است. ابتدا اقدام به پیدا کردن برنامه مد نظرتان کنید. اگر زمان پخش آنلاین برنامه است، آن را در قسمت برنامه ها  اگر قبلا پخش شده است در قسمت آرشیو پیدا خواهید کرد. بعد از پیدا کردن برنامه در یکی از لیست بر روی آن کلیک کنید. حالا به صفحه ی برنامه منتقل می شوید و می توانید  اقدام به تماشای آن کنید. علاوه بر تماشای برنامه از طریق آپشن های موجود امکان اشتراک گذاری و ارسال نظر و بازخورد نسبت به آنچه تماشا کرده اید هم وجود دارد. ارسال باز خورد برای زمانی است که در تماشای برنامه به مشکلی خورده اید.

آموزش تماشای تلویزیون آنتن

آموزش شارژ اکانت آنتن

همانطور که گفتیم شارژ اکانت آنتن از قسمت خرید اشتراک امکان پذیر است. شما در این صفحه اشتراک هایی مثل اشتراک یک ماهه را مشاهده خواهید کرد و می توانید آن را انتخاب کنید. بعد از آن هم می توانید صورت حسابتان را در صفحه ی جدید مشاهده کنید. در صورت حسابتان اطلاعاتی مانند شماره سفارشتان، مبلغ اشتراک، مالیات افزوده بر خریدتان و در نهایت مبلغ کل پرداختی آمده است. پس از بازبینی اگر تصمیم بر پرداخت داشته باشید می توانید با انتخاب درگاه بانک ملت ادامه دهید. برای این کار باید پرداخت را کلیک کنید. سپس به صفحه ی درگاه پرداخت منتقل می شوید. اگر خرید اینترنتی انجام داده باشید، با این صفحه آشنا هستید. تنها با وارد کردن اطلاعات لازم مطابق با حساب بانکیتان و کلیک کردن پرداخت، پرداخت انجام و سفارشتان تکمیل می شود.

آموزش شارژ اکانت آنتن
آموزش اکانت آنتن

نحوه استفاده از اپلیکیشن آنتن

برای استفاده از برنامه آنتن مطابق با دستگاهتان می توانید نرم افزار را تهیه کرده یا از نسخه وب استفاده کنید. اپلیکیشن آنتن برای سیستم عامل های مختلف در دسترس است. با ورود به آنتن به دو بخش از برنامه ها دسترسی خواهید داشت. یکی آرشیو ها و دیگری برنامه ها. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه ها به لیست برنامه ها دسترسی خواهید داشت. در بخش برنامه ها می توانید ساعت پخش برنامه های زنده را مشاهده کنید. در آرشیو ولی می توانید برنامه هایی را که قبلا پخش شده اند را انتخاب و مشاهده کنید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن آنتن
 اپلیکیشن آنتن

آموزش نصب آنتن

برای نصب آنتن در قدم اول باید برنامه را دانلود کنید. دانلود برنامه را می توانید از بازار های مجازی ارائه دهنده نرم افزار های مختلف، بسته به سیستم عاملتان، مثل بازار، مایکت، سیب اپ و سیبچه انجام دهید. اگر با جست و جو در این پلتفرم ها نتوانستید اپلیکیشن را پیدا کنید، راه آسان تری هم وجود دارد. آن هم این است که به وب سایت آنتن بروید. در پایین صفحه لینک اپلیکیشن های آنتن را کلیک کنید. حالا به صفحه ای منتقل می شوید که لینک برنامه را در پلتفرم های مختلف برایتان قرار داده است. با کلیک کردن بر روی دکمه صورتی رنگ شما به صفحه ای انتقال داده خواهید شد که می توانید از طریق آن برنامه را دانلود کنید. بعد از دانلود هم با چند کلیک برنامه برایتان نصب می شود.

آموزش نصب آنتن

 

نحوه استفاده کد تخفیف آنتن

آنتن در زمان های مختلف برای جذب مشترکان جدید و جلب رضایت مخاطبان وفادار قدیمی خود، در زمان های مختلف قیمت اشتراک های خود را با ارائه تخفیف های مختلف کاهش می دهد. علاوه بر تخفیف های مستقیمی که بر روی قیمت ها اعمال می شود، کد تخفیف های مختلفی هم ارائه می شود که شما می توانید از آن ها در خرید و تمدید اشتراکتان استفاده کنید. برای اطلاع از کد تخفیف های موجود و معتبر در هر زمان مانند کد تخفیف فیلیمو و… میتوانید به تخفیف هات سر بزنید.
برای استفاده از کد تخفیف آنتن در قدم اول به تخفیف هات بروید و صفحه ی آنتن را پیدا کنید. کد تخفیف مناسب خودتان را انتخاب کنید و آن را کپی کنید. بعد از آن باید به سایت آنتن بروید مراحل تهیه اشتراک را مثل قبل طی کنید. تا صفحه ی صورت حساب پیش بروید. در این صفحه قسمتی برای مخصوص برای کد تخفیف وجود دارد. در کادر کد تخفیف را صحیح وارد کنید و ثبت را بزنید. بعد از آن می توانید پرداخت را ارزان تر انجام دهید و در نهایت حسابتان را شارژ کنید.
 

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد