لوگو تخفیف هات

صفر تا صد درباره کد تخفیف و دستوری ایرانسل
زمان مطالعه : 6 دقیقه

صفر تا صد درباره کد تخفیف و دستوری ایرانسل

امروزه اپراتور های زیادی در حوزه ارائه خدمات اینترنتی و مکالمه در حال فعالیت هستند اما انتخاب یک اپراتور خوب همیشه دغدغه بوده و هست. یکی از اپراتور های مشهور که فعالیت خود را از سال 85 به طور رسمی اغاز کرده است ایرانسل می باشد. اینترنت ایرانسل جزو دومین اپراتور های برتر ایران است که سریع ترین و گسترده ترین شبکه اینترنتی نسل سه و چهار را در اختیار کاربران قرار داده است. امروزه با ایرانسلی شدن از پیشنهاد های ویژه و جذابی شامل تخفیف در خرید سیم کارت و مودم های همراه و ثابت, اینترنت ایرانسل رایگان و مکالمه رایگان و سایر جوایز متنوع بهره مند خواهید شد. در ادامه برای راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل با ما همراه باشید تا با خیال راحت بسته مد نظر خود را خریداری کنید.

فهرست مطالب

1. راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل

2.معرفی اپلیکیشن همه کاره ایرانسل من

3. نحوه استفاده از کد شارژ ایرانسل

4. طریقه استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل

5. روش استفاده از کد تخفیف ایرانسل

6. معرفی مجموعه کد های دستوری ایرانسل

7. آموزش خرید اینترنت ایرانسل

8. نحوه خرید از ایرانسل

ایرانسل من

راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل

برای راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل و لذت بردن از داشتن اینترنتی پرسرعت کافیست وارد سایت اصلی ایرانسل شوید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید تب های مختلفی برای خدمات متنوع در اپراتور ایرانسل وجود دارد. برای راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل ابتدا از بین تب های موجود باید روی تب خرید و سپس بسته کلیک کنید.

همان طور که نمایان است باکسی مشکی رنگ از انواع بسته های ایرانسل برای شما نمایش داده شده است. با کلیک بر روی بسته اینترنت همراه وارد صفحه ای خواهید شد که راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل می باشد و پس از بررسی و مطالعه می توانید بسته مورد نظر خود را در کمتر از چند دقیقه خریداری کنید.

ایرانسل

نحوه استفاده از کد شارژ ایرانسل

نحوه استفاده از کد شارژ ایرانسل به چند صورت است که همه را به شما خواهیم گفت. برای خرید شارژ مورد نیازتان باید از بین تب های موجود روی شیوه های خرید یا راه های شارژ کلیک کنید. پس از کلیک شما صفحه ای همانند عکس بالا برای شما نمایش داده می شود که دو روش یعنی شارژ آنلاین و اپلیکیشن ایرانسل من به شما پیشنهاد می شود.

کدهای دستوری ایرانسل

معرفی اپلیکیشن همه کاره ایرانسل من

در این بخش اشاره کوتاهی را به آپ ایرانسل من خواهیم داشت و چند مورد از ویژگی های آن را بیان خواهیم کرد:

  • خرید شارژ به آسانی
  • خرید و تمدید بسته های اینترنتی
  • مشاهده باقی مانده حجم اینترنت
  • مشاهده تاریخچه فعالیت
  • مشاهده ریز مکالمات
  • امکان خرید بسته های اینترنتی چند نفره
  • خدمات سرویس بیمه
  • خدمات مرتبط به سیم کارت
  • و…

نحوه استفاده از برنامه ایرانسل من و بررسی کامل آن در پست دیگر وبلاگ تخفیف هات قرار داده شده است. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات از آخرین تخفیف های برند و فروشگاه های معتبر باخبر شوید.

طریقه استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل

خیلی از ماها در خانه یا محل کار دسترسی به اینترنت برای خرید شارژ از طریق اپلیکیشن یا انلاین را نداشته ایم. در خیلی از این مواقه حتی اتفاقی برای ما رخ داده و دسترسی به هیچ کس به علت نداشتن شارژ نداریم. اپراتور ایرانسل در این مورد به کمک ما آمده است و ما با انتقال شارژ به دوستان و اقواممان می توانیم به آن ها در هر شرایطی کمک کنیم.

این روش کمکی گرفتن شارژ اضطراری از ایرانسل می باشد اما ابتدا باید طریقه استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل را بلد باشید. برای طریقه شارژ کردن ابتدا باید وارد سایت این اپراتور شویم و از بین تب های موجود روی روش های شارژ که قبلا گفته شد کلیک کنیم. پس از کلیک شما وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که کد گرفتن شارژ اضطراری را به راحتی می توانید از طریق این روش دریافت کنید.

کد های دستوری ایرانسل

روش استفاده از کد تخفیف ایرانسل

امروزه سایت های اینترنتی زیادی مانند تخفیف هات در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان و تست شده به کاربران فعالیت می کنند اما روش استفاده از کد تخفیف ایرانسل با سایر روش کد های تخفیف متفاوت است. شما برای دریافت کد تخفیف ایرانسل ابتدا باید وارد سایت تخفیف هات شده و در نوار سرچ این سایت عبارت ایرانسل نوشته شود. پس از انجام این مراحل وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که چندین کد تخفیف که حاوی کدهای دستوری است برای شما با شرایط مختلف فراهم شده است.

پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان با کلیک بر روی مشاهده تخفیف وارد صفحه ای همانند عکس بالا خواهید شد. همان طور که در عکس بالا نمایان است نحوه استفاده از این کد به طور کامل برای شما گفته شده و پس از بررسی نحوه استفاده کد تخفیف با کلیک بر روی کپی کد مورد نظر در کلیپبورد شما کپی خواهد شد.

معرفی مجموعه کد های دستوری ایرانسل

امروزه استفاده از کد های دستوری در جوانان و نوجوانان بسیار باب شده و با یک بار رفتن به سایت ایرانسل و دریافت این کد ها در هر زمان و هر مکان حتی بدون دسترسی به لپ تاپ و اینترنت می توانید امور مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. کافیست همانند عکس بالا از روشی که گفته شده وارد صفحه کد های دستوری ایرنسل شوید.

معرفی مجموعه کد های دستوری ایرانسل به دو صورت است. همان طور که در عکس مشاهده می کنید چندین کد دستوری هم برای سیم کارت های اعتباری و هم دائمی فراهم شده است.

با توجه به دائمی یا اعتباری بودن خط خود با کلیک بر روی راهنمای مشترکان سیم کارت اعتباری یا راهنمای مشترکان سیم کار دائمی لیستی از کد های دستوری مختص به هر خط همانند عکس های بالا برای شما نمایش داده می شود.

کدهای رایگان ایرانسل

کد ایرانسل رایگان

آموزش خرید اینترنت ایرانسل

در ابتدا در مورد راهنمای بسته های اینترنت ایرانسل برای شما گفتیم اکنون قصد داریم آموزش خرید اینترنت ایرانسل را برای شما شرح دهیم. برای خرید اینترنت ایرانسل کافیست از تب های موجود در سایت روی خدمات و سرگرمی و سپس بسته ها کلیک کنید. پس از کلیک صفحه ای همانند عکس بالا برای شما نمایش داده می شود. در این صفحه بسته های اینترنتی مختلف و متنوعی برای شما فراهم شده که در صورت نداشتن وقت می توانید در سمت راست فیلتر های دلخواه خود را اعمال کنید تا فقط بسته های مد نظر شما نمایش داده شود.

کدهای ایرانسل رایگان

نحوه خرید از ایرانسل

پس از انتخاب بسته اینترنتی خود از طریق هر روشی که دوست داشتید در مرحله اخر نوبت به خرید می رسد. نحوه خرید از ایرانسل همان طور که در عکس مشاهده می کنید شامل چهار مرحله می باشد. پس از تکمیل از مراحل با خیال راحت می توانید کارهای اینترنتی خود را همراه با اینترنتی پرسرعت انجام دهید.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد